24 Aralık 2011 Cumartesi

Bir Haber Daha...

Son zamanlarda iddianame ve tayfasının yankıları alıp yürürken, her medya kuruluşu da mevzu hakkında habercilik görevini "öyle-böyle" ifa ediyor. Kimi sahiden yanlı, taraflı altmetin ve mesajlar kullanmayı ödev bilir, dert etmezken, kimileri de hassasiyetini, her şeye rağmen korumaya devam ediyor, onuruyla.

Süreçten belki de haddinden fazla etkilenen bir Fenerbahçeli olarak artık bazı şeylerin beni sahiden yıprattığını görüyorum bu günlerde. Tapeler, tapeleri okuma biçimleri, delil isimli zırvalar... Bir tahammül noktam olduğunu fark ettim son birkaç gündür ve bir karara vardım, onu da paylaşmak isterim. Nasıl ki başlangıcını duyurduysam, nihayetini de duyurmak gerekiyor diyerek...

Bundan yaklaşık bir yıl kadar önce çok sevdiğim bir abim sayesinde tanışıp fırsat buldukça Fenerbahçe hakkında yazmaya başladığım Medyaspor.com'da bundan sonra yazılarımla yer almayacağımı bildirmek isterim.

Kararımın ardından Medyaspor ailesinin güzel üyeleriyle de konuştum, anlattım meramımı. Anladılar sağ olsunlar, dostluk baki. Lakin kimi bıçaklar, kemiğe dayanmaktan fazlasını yapıyor bazen.

Ceza Sahasının Dışı, var oldukça bana, bize ses olmaya devam edecek.
Kim bilir belki bir gün, başka yerlerde, başka objektif sesler, görüşlerle çokça yazıp söyleyeceğiz neler neler!

Bilginize.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder