2 Temmuz 2011 Cumartesi

Biz Bu Golleri Unutamayız!


Renktaş bazı blogger dostlara unutamadıkları 2010 - 2011 gollerini sordum günler evvel.
"Zalım" çalışma tempom bu yazıları aktarmaya ancak el verince ben de sıvadım kolları, derledim yazıları!
Görelim kimler hangi golde tüketmiş tırnaklarını, tutamamış göz yaşlarını...


"Şampiyonlukla bitirdiğimiz sezonda benim için en unutulmaz, en anlamlı gol 29. Haftada Gaziantepspor karşısında Andre Santos'un 90+4'de attığı gol oldu. 27. haftada Bursaspor beraberliği ile liderliği kaptırdıktan sonra puan kaybetme gibi bir lüksümüz olmamakla beraber Trabzon'un puan kaybını bekleme gibi bir de zorunluluğumuz vardı. Maç boyunca puan durumunun yaşattığı stresin benim bu sezon maçları Trabzonspor'lu bir kahvehanede izliyorum olmamın verdiği gerginlik ile de birleşmesinin ardından tüm bu psikolojinin yerini bir anda böylesi bir coşkuya ve mutluluğa bırakması bu golü benim için çok ama çok özel bir hale getirdi."




"Fenerbahçe'nin sezonun 2. yarısında yakaladığı Türk Futbol Tarihine geçen serisinde akılda kalan pek çok gol var. Neredeyse her biri insanın hafızasında yer ediyor ancak en çok akılda kalan gol sorusu için aralarından bir tanesini seçmem gerekince tercihim Seyrantepe TT Arena'da oynanan ilk Galatasaray - Fenerbahçe derbisinde Alex'in maçın sonlarında attığı, galibiyeti getiren kafa golüdür. Deplasman tribününde olmamın ve o gol anını orada yaşamamın yanı sıra, Semih'in attığı ilk golün hemen öncesinde sara nöbeti geçiren bir taraftara yardım etme çabalarımız ve onu ambulansa taşımaya çalışırken Semih'in golünü tribünden yükselen gooolll sesiyle ve topu ancak kalenin içinde görebilmem biraz sonra gelecek olan Alex golünü seçmemde önemli detaylar..Yaşanan şok ve gerginliğin devamında gelen Alex'in o güzel kafa golünün sevincini Semih'in golünde eksik kalan gol sevinciyle birleştirdiğimi ve kollarımı iki yana açıp Arena'ya doğru gooolll diye haykırdığımı sonsuza dek hatırlayacağım."



"Devreye 2-1 geride girmişiz..Üstüne kötü oynayıp 2.devre başında 3ü de yemişiz..15 kişilik grubumuzda sadece 1 kişi rahat olun beyler bu maç 5-3 bizim diyordu..Biz de kafası güzel bu abimize evet evet kesin vs diyerek gönülsüz olarak katılıyorduk..Gruptaki hemen herkes hem bu maçı alırız diyordu hem de futbol ve skor yüzünden şaşkındı..Önce penaltı sonrası 3-2 oldu skor..Sonra Alex harika bir gol attı ve 3-3..Bu 2 golde tek hatırladığım hemen herkesin gol sonrası yer değiştirdiği..Totem yapcaz ya..Karşı kaleyi tam göremediğimiz için pozisyonu süzemediğimizden ne Güiza'ya atılan pasın kimden çıktığını gördük ne de topun Güiza'ya gittiğini..Tek gördüğümüz bir dokunuş ve topun boş kaleye gidişi oldu..3-4 olmuştu skor ve gol Güiza'dan gelmişti..2 şaşkınlık birden yani aynı anda..O an ilk aklıma gelen Trabzonluların ruh hali nedir acaba oldu..60 falandı skor 3-1 70lerin başında skor 3-4..Tamam dedim işte şimdi bitirdik işi..Dönmez buradan artık.."



"Tırnak falan kalmamıştı artık yemekten. Dakikalar bir bir geçiyordu. Trabzonspor 1-0 öndeydi. Maçlar böyle bitseydi puan farkı dörte çıkıcaktı. Kapanması nerede imkansız! Her atakta nefesimi tutuyordum. Çok nefessiz kalmıştım o maç. 90. 91. 92. 93. olmuyordu gelmiyordu gol bir türlü. Sonra birden Stoch sazı aldı eline vurdu....direkten döndü....şu saniyelik olay bile saatler gibi geliyordu...Andre Santos'un önünde geldi top...dokundu ve goooooool. Havalardayım. Avazım çıktığı kadar bağırıyorum. Gerginlik yerini tekrar umuda bırakmıştı..."



"Seyrantepe TT Arena'daki Alex'in kafa golü.

Maç 1-0 gidiyorken ikinci yarıda serbest vuruş kazandı Fenerbahçe. Alex topun gerisine geçtiğinde TT Arena'nın açılır kapanır koltuklarının üstünde ayakta durmanın olası bir gol durumunda tehlikeli olabileceğini düşünüp aşağı indim koltuktan. Alex kullandı, Semih vurdu, 1-1 oldu.Sonrasında Fenerbahçe baskısını arttırırken top sağa Gökhan'a açıldı, ben yine "İneyim" dedim, indim. Gökhan Gönül ortayı kesti, top süzüldü, Alex'in hamlesini gördüm, yükseldiğini. Kel kafayla buluştu polimer yuvarlak, Zapata uzadı, ama çıkmayacak yere gidiyordu top, çıkmadı da. Alex bizim önümüze doğru koşarken ben birlikte gittiğim arkadaşlarıma sarılmakla meşguldüm..."



"Aslında bir sürü gol var ama "aralarından mutlaka birini seç" deseler, Kadıköy'de oynanan Gaziantepspor maçında Andre Santos'un attığı golü seçerdim. Bu golün atıldığı anda tam stattan çıkmıştım ki ; gol olunca koşa koşa tekrar geri dönmüştüm stada. :) Velhasıl, bu gol, şampiyonluğu getirdi belki de Fenerbahçe'ye."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder