13 Şubat 2011 Pazar

Aşkın Ebedisi...

Kalbim kırıktı ne yalan söyleyeyim, çok yıprattı beni Yeni Malatyaspor yenilgisi. Sezonun başında karşısında durduğum, sonradan inancına ortak olup safına geçtiğim Aykut Kocaman’ın tekrar karşısında buldum kendimi bu maçtan sonra. Takımdan, “paçalardan akan ruhsuzluktan” söz etmeyeceğim bile. Zaten “önümüzdeki maçlara bakmak” da adetten!

Bu maç benim için bir “mini milat” oluverdi. Sürekli futbolun, futbol olaylarının içinde olan ben, kendimi biraz kenara çekmeyi uygun buldum, susarak izledim. O sebeple ne blogumda bir şeyler karaladım olan biten üzerine, ne başka bir yerde. Sanılmasın ki “skor taraftarlığı” benimki. Ben inanca inananlardanım. “Bu kadar da olmaz” dedirtecek işlere tanıklık ettiğimdeyse, en taraf olduğumun, en taraftarı olduğumun karşısına geçip doğru bildiğimi söylemekte sakınca görmem. İşte tüm bunlardan, kendi payıma düşen, kendi dilime biçtiğim sözleri söyledim kenara çekildim. Ben kenara çekildikçe Fenerbahçe coştu, coşturdu. “Kenarda kalmaya devam mı etsem acaba?” şüphesine de tam olarak bu sırada düştüğüm doğrudur.

Ligin ikinci devresinin ilk üç maçında kazanılan kritik puanlara, özellikle önümüzdeki iki hafta yenilerini eklemek zorunda Fenerbahçe. Ola ki iki hafta içinde bir yerlerde tökezlerse, ben yine zor görüyorum sezon sonu şampiyonluk turlarını. (Zaten “erken öten horozun başı” kesildi iki defa, bir daha yanacak bir dilimiz kaldı mı bilmiyorum. O sebeple bir daha şampiyonluk, tur mur yazar mıyım bilmiyorum.) Hele bir de bu sezon için söylüyorum elbette, geriye düşüp göbeğini bir ölçüde rakiplere bağlamışsan, sözünü bile etmemek gerek zaten. Ama dedim ya, inanca inananlardanım ben. Bu çocukların ruhu. Trabzonspor maçında uyandı. Bu çocukların uyanan ruhu, benim gibi umudu kırılan taraftarı uyandırdı.

Şimdi bizim Sevgililer Günü’müz başka. Ligin en güçlü, en istikrarlı ekiplerinden Kayserispor’u evimizde ağırlayacak sevgilimiz. Şükrü Saraçoğlu Stadı’nda olacağız bu yıl 14 Şubat’ta. Kapasitesinin farkına varan, yapabileceklerinin şu ana kadar çok azını yapan ancak “dahası”na inanan sevgilimizle, giyinip kuşanıp sarı-lacileri, buluşacağız Kadıköy’de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder