16 Ekim 2010 Cumartesi

Nuri Gol Atınca Almanlar'ı Yenmiş Sayıldık

Dün akşam maçı izlemeye başlamış, ilk golden sonra da televizyonu kapatmıştım. "İşim gücüm var, yazı yazmam lazım, hadi Aslı, aslansın kaplansın" diyerek kendimi, gözlerimi çektim ekrandan. Meğer neler dönmüş Serhat!

Ne yalan söyleyeyim ben bu Podolski'yi adam zannediyordum da bir jet-ski bile olmazmış ondan, bunu gördüm. Ha bu arada belirtmem şart, akşam Nuri'nin "şekilli" hareketinin videosunu izlemek kesmeyince, TRT 3'te tekrarını yakaladığım maçı izlemeye başladım 53. dakikası itibariyle öğle saatlerinde. İçim kıpır kıpır, sanki noluyorsa! Dün gece yayılan Nuri videolarında Podolski'nin golünü görmemiştim tabii. Sonrasında takışmalarını ve sarı kart görmelerini de görmemiştim her ikisinin. Hikaye oradaymış asıl! Nuri'nin horozlanması, Podolski'nin tek başına Nuri'ye "üçlü çektirmesi"(!) falan.. Ço'ayıpladım!

Bu kadar sığ olunabilir dedim maç bitince. "Nasıl koyduk size" havasında bir Podolski'ye en ayarlı ayarı verdi Nuri. Ama noldu? Bizim burada yine de şahlandı aman kolbaşının yandım da kır atı gazlaçalışangiller. "Aldın öcümüzü yiğitlerin yiğidi Nuri" falan demeye başladılar. Bi' durun ağalar, bacılar. Olmaz o öyle, o kadar ucuz alınmaz o öc(!).. Hem öc ne be? Sen önce adam akıllı top oyna da sonra sana 11 kişi "üçlü çektiren"(!) Almanlar'a çemkir..

Ama ne, akılları sıra Mesut'a da giydiriyor bunlar yandan yandan..
Biraz daha sıksalar bu golle Merkel'e, ordan Hitler, olmadı mı III. Konrad'a kadar yaslanacaklar!

Kendime not: Ama bi hoş olmadın mı Nuri'nin golüyle? Oldun evet, biliyorum.

1 yorum:

  1. Spor tarihinin en önemli 10 kapağı:

    http://hagininkosani.blogspot.com/2010/10/spor-tarihinin-en-buyuk-10-ayari.html

    YanıtlaSil