8 Ekim 2010 Cuma

Allah hepinizi Mesut etsin!


Baktım maç sonunda mikrofonu eline alan Sergen, "önce bir Hiddink'in maç planı var mıydı diye bakmak lazım" deyince kanalı değiştirdim. Zaten 90 dakika boyunca iki kilo baklava yemiş, bir de üzerine susuz kalmışım misali içimi bayan, saçma salak bir maç izlemişim, canım burnumda, dedim "çıkılgit Sergen"..

Bir varmııış bir yokmuş. Nerdeyse 10 gündür, televizyon ve gazete çalışanları, aylık - haftalık planlarını yapmak üzere toplantı odalarına doluşmuş, develer işveren pireler işçiyken tek bir laf oturmuş ağzımıza Almanya - Türkiye maçı'nın yanında, "Mesut"..

Her Allah'ın kulu, son Avrupa şampiyonasında biraz diş gösterdiğimiz, gösterdiğimiz, son Dünya Kupası'nın da takır takır oynayan takımına karşı ne hikmetse galip geleceğimize körü körüne inanmış, yine o her Allah'ın kulunun tek derdi "vay anam Alman milli takımını nasıl seçersin sen Mesut?" olmuş..

Masal anlatmıyorum size, zamanını değiştiriyorum cümlelerimin, gitsin -mışlar, -muşlar!

Yahu arkadaş iki tane silindirik maç yapmışsın, ilkini ite kaka, ikincisini de benzer itip kakmalıkta kazanmışsın da, Almanya güçlü takım, dur biraz toparlayayım kıçımı başımı dememiş, üzerine on gün yok Mesut mu gol atar, atarsa dağ olur atmazsa bağ olur, Nuri Şahin de atsın o zaman, atmazsa adam değil bıdırdamalarına girmişsin..

İşin acıklı tarafı, takımdan zaten kimsenin bir halt beklemediğini, bu beklentisizliğin de bunca futbol dışı hadisenin konuşulmasına zemin hazırladığını düşünmeye başlıyorum ben. Birileri, oğlum zaten herifleri yeneceğimiz yok, maçın magazinini yapalım diyor resmen bir yerlerde, ayar oluyorum.

Mesut.. İyi ki attın o golü.. İyi ki, onca ıslığa rağmen o golü attın sen de iyice ortaya çıktı ak uzuv kara uzuv! Yeter yüklendikleri be! Bize gelince devşirme milliler mübah, sana gelince bödödö bödödö. Ayağına sağlık!

İçimdeki Mahmut bu maçla birlikte yine sahalara döndü, öpün elinden!

Kendime not: Otur da GSCC - Spartak St. Petersburg maçını yaz, öhööy! Yıl olacak!
Başlıkta da güzide bir spor gazetemizin kokusunu aldım ama.. Neyyyyse.

4 yorum:

  1. sergen milli takımın başına geçmek için plan sorguluyor herhalde rıdvan abiside aç sağa koçum geç geriye koçum sanki kendileri teknik adam olsa bir planları olacakda birde boş boş konuşmuyorlarmı deli oluyorum birde fenerbahçelisiniz kızmyaın ama oğuz çetin gibi bilgisiz bir adamın hiddik'in yardımcısı olması ya federasyonun yada hiddink'in suçudur adam mı yok sabri solbek oynuyor ya :S

    YanıtlaSil
  2. Fenerbahçeli olmakla bir ilgisi yok şu an Oğuz'un yaptığı işin, katılıyorum sözlerinize. Rıdvan'ın bir teknik direktörlük geçmişi var ama bir de kendini kaptırma huyu var maçı izlerken mikrofonları unutup. Ona yapılacak bir şey yok ama Sergen asrın zırvalamalarından birini sergiledi bu akşam boyunca.

    YanıtlaSil
  3. valla ben sergeni konuşurken görünce tjk tv'ye git at yorumla be adam diyorum senin futbol yorumlamak neyine :D

    YanıtlaSil
  4. Hiddink'in haberi yok ki 1991 yılında Fenerbahçe'den O'nu gönderenin Oğuz Çetin olduğundan.Antremanlar ağır gelip,kendi kabilesinden de bazı futbolcuların kesileceği anlaşılanca,topa ayak değmiyorlardı.(Oğuz,Rıdva,Aykut) yaşında Bir Fenerbahçeliyim ama bu Oğuz Çetin'in adamlığına ben ısınamadım.Şimdi de kimbilir ne hesaplarla Hiddink'i yönlendiriyor ve saçma sapan futbolcu seçimlerine zorluyordur...

    YanıtlaSil