2 Eylül 2010 Perşembe

Bizim Cepheden Haber Var!


Süper Lig'in üçüncü haftası devrilmiş, bir de araya milli takım maçları girmişken, biraz bu cephede neler oluyor bildirmek istedim.

Son zamanların en lezzetli gelişmelerinden biri oldu Bıyıksızlar'ın Lig Tv'de boy göstermesi.. Geçtiğimiz hafta Stat Işıkları'nda Önder Açıkbaş'ın konuğu olduk, ben, Aslı ve Tuba ile Bıyıksızlar'ı anlattık. Sonrasında ise Sevgili Önder'le birlikte Fenerbahçe maçını izledik, keyiflendik!

Sıkı durun, en taze haber bu da. Önümüzdeki hafta itibariyle her Çarşamba Stat Işıkları'nda Önder Açıkbaş'la birlikte önceki haftanın maçlarından enstantaneler üzerine konuşacağız, seyrine bekleriz!

Sonra Fox Tv ve spor müdürleri Sevgili Bülent Ülgen'le birlikte keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik. Onu da önümüzdeki hafta Salı gecesi Gündem Futbol'da izleyebilirsiniz.

Bir de Aktüel Dergisi var tabii.. Bu hafta Aktüel'de Bıyıksızlar söyleşisi var, onu da hatırlatmış olayım..

Sıra bana ve CSD'ye geldi..

3 Eylül 2010 Cuma akşamı, iftar sonrasında Beyazıt Kitap Fuarı Carpe Diem Kitap Standı'nda kitaplarımı imzalıyor olacağım. Yolunuz düşerse çok güzel olur, mutlu olurum ben de!

Ayrıca bugün, yani Perşembe saat 16.15'te Skytürk'te Şaban Petek ve Begüm Kıratlılar'ın konuğu olacağız, ben ve Ceza Sahasının Dışı. İşiniz yoksa o saatlerde, onun da seyrine bekleriz!

2 yorum:

  1. Elektrik kesilmez ise program videosunu bloga yüklerim.

    YanıtlaSil
  2. Skytürk programını izledim gayet eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil