14 Ağustos 2010 Cumartesi

Pencere Açılır, Piştov Patlar..


Lig başladı, siftahı Galatasaray yaptı. Galatasaray maçının hemen arkasından futbolcusunu sahaya uğurlayan, transferlerinden başı dönen Beşiktaşlı da, sudan çıkmış balık edasıyla dolanan, ama bana göre baştan karaya vuran Fenerbahçeli de “ekieki” diyerek gülmesin o Sivasspor’a yenilen takıma. Başına gelecekler çok farklı değil çünkü.

Hepimiz nihayet kendi çöplüğümüzle boğuşuyoruz ama çöplüğümüzün uğraşmaya değer olması için bu kadar kötü kokması, bu kadar “çığ gibi”leşmesi gerekmiyordu. Arızalı yönetimler, hak etmediği payelere boğulan vasat futbolcular geçen sezon da oradaydılar, şimdi de oradalar. Tek sıkıntı bizim biraz gözlerimizi açar olmamız. Bakıyoruz, ne kendi liginde başarılı olmuş takımlarımız, ne Avrupa’da isteneni vermiş. Bana ne elin Gençler’i hırpalarken benim gençlerimi sahada, ötekine ne rakip 10 dakikada 2 gol atınca bizzat kendi evinde! Tabii ki birbirimize çamur atmadan evvel bir posta dönüp kendi takımlarımıza giydiriyoruz artık.

Adını geçirmedim şimdiye kadar diye Beşiktaş’ın durumu da “oh la la, pek harika” zannedilmesin. Evet, benim de başımı döndürüyor Guti, Quaresma falan. Sahiden imrenerek, büyük bir iştahla izliyorum onları. O kadar ki gün sayıyorum İnönü’de izlemek için ya da televizyondan dahi olsa maçlarını kaçırdığımda hayıflanıyorum adamların. Kendi taraftarından geçtim, en önemli rakiplerinden birinin oldukça sıkı bir taraftarını bile sen bu hale getirmişsen helal sana! Hem yönetimin bu transfer hamlesine hem de takımın oynadığı oyuna sözüm elbette. Fakat hepimiz biliyoruz geçtiğimiz sezon ilk haftalardan şampiyon ilan edilen Galatasaray’ın başına gelenleri. Bazen iki sakatlık, üç mağlubiyet bütün ibreleri ters çevirebiliyor. Hele bu memlekette müthiş bir hızla yaşanıyor bu durum ki adam hala ayakları yerden kesikmiş gibi hissederken kazandığı zaferler sebebiyle, bir anda elinde bavulla kendini havalimanında bulabiliyor.

Demem o ki işte, bu yeni başlayan lig Fenerbahçe ve Galatasaray taraftarını hasta edecekti, besbelli. Galatasaray bu durumu tasdikledi, afiyet olsun. Fenerbahçe’yse, yaptığı Niang transferini açıklamaktan aciz bir tutumla yerinde sayarken iki gündür, bombayı Antalya karşısında oynayacağı lig maçından önce patlattı ki bir tampon bölge oluşturabilsin kendine bu haberle. Olacaklar belli yoksa.

Özür dilerim. Bu transfer haberi konusunda gayet art niyetli, yaşanacaklar içinse olası skorlardan bağımsız bir biçimde kötümserim.

Fotoğraf: Link

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder