18 Ağustos 2010 Çarşamba

12 Dev Adam'ı Antrenmanda Yakaladım!

Mevsim tam futbola durdu derken, dünyalar şampiyonası, Dünya Basketbol Şampiyonası da geldi çattı. Çok da iç açıcı geçmeyen hazırlık maçları ardından Türk Milli Takımı'nın Abdi İpekçi'deki antrenmanlarına Garanti'nin konuğu olarak gittim, enfes antrenmanı izledim.

http://www.12devadam.com/ adresinde, turnuva boyunca tüm gelişmelere, maç sonuçlarına anında ulaşmak da mümkün. Ayrıca ilerleyen günlerde site üzerinde birçok sürpriz etkinlik, hediye olacağı da kulağıma gelenlerden. Takibe değer!

Akşama dönersek yaklaşık 2 saat 30 dakika süren antrenmanda öyle bir hava vardı ki.. Çok da söz bulabileceğimi sanmıyorum anlatmama yardımcı olabilecek.. Birbirinden centilmen, birbirinden yetenekli sporcularımız olduğunu böyle yakından görmek, ne yalan söyleyeyim ki göğsümü kabarttı. Dilerim arzuladıkları başarı gelir, yüzleri gülerken binleri, on binleri de coştururlar!

Başta Sezgi Şensöz olmak üzere organizasyonda emeği geçen herkese ve tüm oyuncularımıza yakın ilgilerinden dolayı teşekkürler! Aşağıda yer alan fotoğrafların emekçisi Mutfak Sırları Nilay'ın dediği gibi, "yüksek yerlerde" tanıdıklarımız var artık! :)







Kendime not: Nasıl bir güleç, nasıl bir ağzın kulaklarındasın! Laf bulamamışsın yazacak, bir de üzerine "smiley" ile bitirmişsin yazıyı! Aferin!

4 yorum:

  1. kerem tunçerinin yanında parmak ucundamı duruyorsun yoksa bu bir çekim hilesi mi? :)

    o fotoğrafı çok sevdim, şimdi netten emip fotoalbümüme ekliyorum,

    YanıtlaSil
  2. :)) çekim hilesi diyelim, geçelim bence.
    sevindim beğenmenize.

    YanıtlaSil
  3. bu arada bu antrenmanın daha birçok fotoğrafını ilerleyen günlerde paylaşacağım, bilginize.

    YanıtlaSil
  4. : ))) ayak çizgide.. !!

    YanıtlaSil