28 Temmuz 2010 Çarşamba

Yetmez Yıldırım Demirören Yeter!


Dün şu transferin görüntülerini izledim baştan sona. Şu transfer dediğim Guti işte. İnönü tıklım tıklım, gürültü, uğultu gırla! Adam biraz da neye uğradığını şaşırmış bir ifadeyle, biraz kasılarak, gerinerek çıktı yeşil sahaya. Yürüdü, yürüdü.. Bir lider nasıl dimdik durur ve gözünün içine bakanları nasıl yüreklendirirdi, işte öyle yürüdü kalabalığa doğru.

Tribün zaten coşmuşken, birkaç el kol hareketiyle o da bu coşkuya ortak oldu, katladı. Sonra birden bir ses yükseldi tribünden o masaya oturmak üzere, Demirören’e doğru yürümüşken “Guti  Fener’in anasını sik!” Açıkça yazmamda bir mahsur yok. Zira açıkça söylendi orada.

Anlamıyorum bu kafayı. Sahiden, bu raddeye gelebilmek için ne yapıyor bu insanlar onu da anlamıyorum. Bu transfer sezonunda biri istikrar abidesi, diğeri de deli fişek iki adamı alsın kulübün, ortalığın tozunu atsın, sen bu abidenin imza törenine git, rakibine say söv, adamı da bir nevi “araç” olarak kullan.. Yakışıyor mu? Bana kalırsa hayır.

Orada konuş Beşiktaş’ın büyüklüğünü bilmem nesini.. Böyle bir zamanda, öyle tarihi bir anda sen hala yeni gelen adama Fener’i siktirme derdindesin ama.. Dar kafalı olmanın, vizyonsuzluğun göstergesi bu, başka bir şey değil! Ben olsam bu yaratıcı Beşiktaş taraftarından beklerdim ki “Guti Madrid’in anasını sik!” gibi bir tezahürat çıksın, çıkmadı.  

Dalgayı bir kenara bırakırsam işte.. Olmuyor olamıyor. Tam böyle tüylerim diken diken, güzel iş yaptı adamlar diye izlerken imza törenini sen benim keyfimin içine limon sıkıyorsun, olmuyor.

Yıldırım Demirören konusu ise ayrı bir başlıkta incelenecek hale geldi yavaş yavaş. Quaresma ile birlikte” yoook, göz boyamaya çalışıyorsun ama yemezler tüpçü” diyen taraftar, bir anda dizlerinin bağını çözüverdi Guti transferiyle. “Yetmez Yıldırım Demirören yetmez” diyerek şakalaştı, Robinho da istedi, “Yeter Yıldırım Demirören yeter” diyerek ironi yaptı..

Tanıdığım çok sıkı Beşiktaşlılar var. Birçoğu bu transferleri takdir ederken bir yandan da geçmişte olanları unutmadıklarını beyan ediyorlar çekinmeden. Transferleri takdir etmeyen adamın ağzına herkesten önce ben vururum bi’ kere, büyük işler bunlar. Ama kimileri iki gram göz boyamaya kanıyor, tazecik futbolcusuna ana bacı dövdürüyor ya.. İşte böyle adamlara fazla bu kadarı diyorum. 

Fotoğraf: Burak Güven

5 yorum:

  1. Dünya yıldızı Mehmet Topuz'un Kadıköy'deki imza töreninde yaşananlara misilleme de olabilir pekala, kötü tabi :)

    YanıtlaSil
  2. Yalnız Beşiktaş'ın meğer tek eksiği transfer yapmamakmış bunu öğrenmiş olduk. Yıldırım Demirören bir anda sempatik, hanimiş de benim başkanım kıvamına geldi.

    Yazık. Guti, Quaresma müthiş transferler. Fakat bu transferlerin getirileri kadar götürüleri de bir gün konuşulur umarım. Beşiktaş uzun yıllardır böyle havaya muhtaçtı. Tıpkı bizim(Galatasaray) rahmetliden sonra Kewell, Baros, Elano, Keita vs. hamlemiz gibi. Fakat bize de götürdüğü, getirdiğinden çok oldu. Bu sene biraz daha akıllı gidiyoruz çok şükür. Geç de kalsak en azından gerekli yerlere alıyoruz.

    Beşiktaş'ta Fink gitti sanırım. Tello gitti. Ferrari de gidebilir diyorlar. Keza Holosko'da öyle. Çok uzattım. Karışmadan önce bitireyim;

    Yani demem o ki Guti'nin yedeği Yusuf, Quaresma'nın yedeği Ekrem Dağ olacaksa bu adamların hiçbir manası yok. Tıpkı Kewell'ın yedeğinin Caner, Elano'nun yedeğinin Barış olduğu zamanki gibi.

    YanıtlaSil
  3. yıldırım demirören muhabbetine ben dün bir yazımda değindim, hem blogda hem de twitter'da yemediğim laf kalmadı.. hazırlıklı ol:)

    YanıtlaSil
  4. @Yusuf, misillemeler misillemeler nereye kadar ama değil mi?

    @Plaseyi Hanri Gibi Vuruyorum, her satırına katılıyorum sözlerinin.

    @M.T., buyursunlar, buradayım. :)

    YanıtlaSil
  5. beşiktaş taraftarı hala uyusun da büyüsün tribünde fenerle uğraşsın bilmiyor ki bunlar seneye ne olacak ne gidecek ileriye dönük bir tane yatırım yapılmıyor, teknik direktör akıllı aldırıyor tecrübeli yaşlanan oyuncaları bu senemi kurtarırım seneye Allah kerim diyor. Seneye mi parasızlıktan transferin T sini yapamaz hale gelecekler uyan EY BEŞİKTAŞ taraftarı uyan...

    YanıtlaSil