13 Temmuz 2010 Salı

Casillas KalpKalpKalp!


İlla yazacağız dahasını, Allah’ın emri şimdi kocca şampiyonu, Avrupa’dan çıkan en taze şampiyonu yazmak.. İlla ki! Daha maçı nasıl izlediğimi yazacağım, maç yorumlarımı yazacağım ama bunu yazmadan duramadım.

Facebook’ta, orada burada kırk defa karşıma çıktı şu Casillas’ın yediği nanenin videosu. Bayıldım Sara’yı küttedenek öpmesine, oh be dedim, böyle kutlanır kupa!

Ama benim yurdumun güzide kızları, geçen hafta Behlül kaçar paylaşırken Facebook profillerinde, şimdi onun yerinde “Casillas kalpkalpkalp”.. Bi de bunu gaflet ve dahi hıyanet olarak isimlendirebileceğimiz bir biçimde “Kasillas” olarak dillendiriyorlar ki, değmeyin keyiflerine! “Erkek dediğin böyle olur işte..”, "Ah benim beyaz atlım kör talihim" minvalinde bi’ ton mıgırtı, Casillas da Casillas! Mübarekler, öpücüğü görünce Falım reklamı amcaları gibi oldular hep bir ağızdan!

Kendime not: Görseli tüm 40’ına merdiven dayamış ev kızlarına armağan ediyorsun değil mi? Yalan söyleme. Gülme de kıs kıs.

4 yorum:

  1. bir erkek olarak yorumum şu olur ki
    " yeni aldığı saatini gösterme çabası "

    YanıtlaSil
  2. bu durumda saat kim/ne diye sormak isterim? :)

    YanıtlaSil
  3. fotoğraftaki zatı muhteremin
    -eğer foto ters tab edilmediyse- sağ el bileğindeki kol saati nasıl bir kadrajsa bu ilk baktığımda gözüme girdi saat... :)

    YanıtlaSil
  4. Casillas video patlaması, paylaşım siteleri böyle şeyleri seviyor! adını bilmeyenler futbola ilgisi olmayan kişilere bile kendini tanıttı Casillas.

    YanıtlaSil