6 Temmuz 2010 Salı

Ben Tek, Siz Almanlar!

Turnuva’nın başında iki favorim vardı, Hollanda ve Arjantin. Arjantin’i Almanya, hunharca eledikten sonra, benim turnuva süresince gözüme pek bir hoş görünen diğer iki takımla, İspanya ve Uruguay’la yarı finale çıktılar. Çıktılar çıkmasına da o Almanlar yok mu…

Bi’ Büyük Fest’i işittiniz mi bilmem. Yeni Rakı’nın Kuruçeşme Arena’da gerçekleşen ve sanki “gelenekselleşecekmiş” izlenimi veren inanılmaz hoş organizasyonundan bahsediyorum. Emre Aydın, Yeni Türkü ve Emel Sayın’ın akla gelmez bir ahenkle sahne aldığı, rakıların mezelerin havalarda uçuştuğu, su gibi aktığı enfes bir etkinlik oldu. Hem de 1515 çeşit meze ile Guinness Rekorlar Kitabı’na da giriş yaparak. İşte oradaydım geçen hafta sonu ben de. Eğlendim, dostları gördüm, uzun zamanın yorgunluğunu bıraktım orada. Ama gelin görün ki Almanya – Arjantin maçındaydı aklım.

Sevgili S. azılı bir Almanya taraftarı. Sağ olsun, turnuvanın başından beri didişiyoruz bu hususta. Ben de Arjantin’i destekliyorum elbet fakat umutsuzum bu kontrolsüz Almanlar karşısında. Telefon geldi S’den. An be an skor bildirmeleri de devam etti ben festivaldeyken. 1 dedi, 2 dedi, 3 dedi, höh dedim, 4 dedi o da. Arkadaş, sen zaten devirmişsin İngilizleri, ağlatmışsın gençleri, bu sübyanlardan ne istedin? Paşalar gibi oynadılar toplarını, kenarda bir "ayaklı efsane", karizma paçalarından akıyor adamın! Hoop darmaduman ettiniz 90 dakikada! Yazıktır günahtır.

Ha işte o yüzden, istiyorum ki İspanya affetmesin sizi, hadi dört olmaz da şöyle 2-1’le falan geçsin istiyorum. İnşallah dinimiz amin!

Kendime not: Bu akşam öyle fena ki.. Ah Uruguay’ım, ah Hollanda’m!

6 yorum:

  1. S Haber servisine uye oldugunuz icin bu gece de haberler telefonunuzda olacak... ;)

    Eksik Uruguay'ın Hollanda karşısında şansı cok az...Tek favorim Almanya ama bu 2 takım diğer 31 takımdan biraz daha öndeydi...Kim kazansa üzülmem...Yeterki finalde Almanya'mın rakibi olsun :)

    YanıtlaSil
  2. uruguay forever!!

    YanıtlaSil
  3. Yapma sayın yazar :) Almanya şu ana kadar en izlenilesi takımdı, bırak da gönül rahatlığı ile kaldırsın kupasını :)

    YanıtlaSil
  4. Oğuz be, hiç istemedim inan. Şu an deli gibi üçüncülük maçı bekliyorum desem? Uruguay galibiyeti için.. :)
    Finalde kupa her türlü benim! :)

    YanıtlaSil
  5. Benim de sanki yorumum vardı burda sayın CSD? Jüriden mi geçemedi nedir...:/

    YanıtlaSil
  6. Bu yazının yorumlarını nedense mail box'ımda okunmuş olarak gördüğüm için, geç onaylamak durumunda kaldım. Özür dilerim.

    YanıtlaSil