13 Haziran 2010 Pazar

Vuvu Ömer Köye Döner

Bu turnuva heyecanla beklendi, baygınlıklarla başladı, burada oturup da her şey süt liman, yehuu futbol ateşi falan yapmayacağım zıpır zıpır. Keyfimi kaçırıyor vuvuzelanız, Ömer Üründül’ünüz, yaratıcılıktan uzak yayın anlayışınız..

Vuvuculara müdahale edemiyorum oturduğum yerden. Güney Afrika maçında bir öneri getirdim, dedim ki “bir aklıselim de çıkıp tribünde Meksika dalgası yapsa bari, eller kalksa vuvular sussa”.. Yok, o da kar etmiyormuş, bugün Gana maçında yaptılar gördüm, hala vooouvouu hala vouuvouu! Hayır işin görsel şöleninde falan değilim bu Meksika dalgasını isterken, inanın tek derdim bu işitsel eziyetin bitmesi. Fekat ama lakin.. Çaresizim.

Tek bir şey biliyorum ama. Bu vuvucular zayiat verecekler, yakındır. Artık diyaframları mı patlar, gözleri mi pörtler yuvalarından bilmiyorum ama bir şekilde “kupa şehidi” olacak bu arkadaşların. Voouuvouu taşıyacaklar omuzlarda!

Ömer’e geleyim. Ömer de bir tür vuvuzelaymış, bize bunu gösterdi Afrika 2010. Hani senelerdir dinler dinler bir yer bulamazdık ya ona, vuvuymuş, öğrendik. Maç sırasında yaptığı yorumlar, sıradan bir kahvede oturup okey oynarken maçı kesen amcanınkinden farksız yorumlar olmaya başladı iyice. “Duran toplar günümüz futbolunda önemli” tespiti sahiden eşsizdir benim için, "İnanılır gibi değil, top kaleyi geçse gol olacaktı"ysa ufkumu açmıştır.

Yorumcuya da katlanırım da, n'olurdu şu maçları Okay Karacan'dan, Murat Kosova'dan, Güntekin Onay'dan, hatta Ersin Düzen'den, hiç olmadı Ertem Şener'den dinleseydik..

Bak nasıl çaresizim, Ertem diyorum.

1 yorum:

  1. valla ertemi arar olduk yahu :) adam hiç olmazsa bilgi veriyordu :)

    YanıtlaSil