24 Haziran 2010 Perşembe

Sevmezdim Ben Dünü, Mesut Olmasaydı...

Dün akşam beni sevindiren tek bir şey vardı, o da Mesut'un performansı. "Aman adı Mesut, ondan öyle seviniyorum, aslan parçası Türk" falan dediğim yok adama. Sadece dirençli ve sağlam bir futbolcuyu izlemek keyiflendirdi beni o kadar. Yoksa Slovenya yasım sürüyor akşamın ilk dakikalarından beri..

ABD fizik gücü üst düzey bir takım, şaşkınca da istekliler bu kupa için, en azından ellerinden gelenin bana kalırsa üst limitlerini zorluyorlar. İyi oyun, bazen de iyi skor demek oluyor işte bu. Dün akşam son anda gelen "kurtarıcı" golle birlikte kendilerini ipten almayı başarmaları da bunun bir kanıtı. Güzel bir maç izletecekler kanısındayım ikinci turda.

İngiltere, maçı "çılgın gollerin kaçtığı" bir maç olmuş. Olmuş diyorum, çünkü maçın tek golünü gördükten sonra evden çıktım, akşam duydum olanları, izledim. Sevmiyorum bu adamları, Fransızlar'dan beter olsunlar diyorum ama bana mısın demiyor kimse, bir çelme takan yok bu adamlara adam gibi! Zerre desteklemediğim Almanlar biraz canlarını yaksın istiyorum şimdi.

Gana kör topal, şut tercihleri çok başarısızdı özellikle dün akşamki maçta. 20. dakika itibariyle canım kuzenim E. ile "3 numara kim? Gyan mı o?! Çıkar baba onu!" deyip durduk. Sesimiz işitildi sonra.. Bu Afrikalılar'ın bi' sıkıntısı var, rakiple oynamak yerine kendilerini rakipleştiriyorlar adeta, topu alıp "Allah Allah" nidaları atarak koşturmaya başlıyorlar ciğerleri yettiğince. Hani iki çalış atayım, duvar pası yapayım falan yok. Hepsi löngür löngür koşuyorlar. Fizik estetiği de bir yere kadar hani, koşan adam iyi hoş da, futbol da atletizm değil nihayetinde! Finish'i görmek 3 puan getirmiyor yiğitler!

Velhasıl ilgilenmediğim adamlar çıktılar gruplardan dün akşam. Kuzenlerle maç izlemenin tadı başkaydı ama her şeye rağmen. Gerçi bu evin bir uğuru var Almanlar için, hangi maçlarını izlediysem burada kazandılar! En vahimiyse, bizi yendikleri maçtı.. Unutulur gibi olmayan hani.. O. Evet..

Kendime not: Hala karar veremiyor musun sen? Hollanda, Arjantin, Uruguay, Brezilya.. N'olcak senin halin?

5 yorum:

  1. Almanya iyidir candır, ingiltere paha biçilmezdir. yapmayın sayın yazar :))

    YanıtlaSil
  2. Sevmiyorum, sevemiyorum sayın okur. :))

    YanıtlaSil
  3. İngiltere Maçını da o evde izle sen en iyisi :)

    YanıtlaSil
  4. zaten ilk maçtaki performansı ile parmak ısırttı, şimdi herhalde bu gol ile yutkundurmuştur bazılarını,

    bu golü gören fatih terim başını iki elinin arasına almışmıdır, (tercihen dirsekler masaya dayalı)

    not: birde bu almanları ingiltere eliyomu hadiii...

    YanıtlaSil
  5. İngiltere maçında kuzende olacağımdır aynen CeFo :))

    @umituymaq, İngiltere'yi elesinler istiyorum gençler, hatta Mesut bi' gol atıp bi de asist yaparsa tadından yenmez olur. :)

    YanıtlaSil