29 Haziran 2010 Salı

Sarılalım Kocaman!

"Dertli kulüplere gelen, işte benim Aykut Kocaman" duruşu içime su serpti mi?
Hayır.

Hayırlı, uğurlu olsun.

Ha bu arada sanılmasın ki bu hatun maçları izlemeyi bıraktı falan, yok öyle bir şey. Gayet izliyor, izletiyorum. Sadece şu sıralar günde 3 yazı yazma limitlerimi zorluyorum, futbol ile alakalı şüphesiz. Çeyrek finalistler bir belli olsun tamamen, topluca çekeceğim kulaklarını.

Yarın yine birkaç günlüğüne İstanbul'u terk ediyorum.
Cumartesi de buradayım.

Kendime not: Oldu olacak cep telefonunu da yaz, merak edenler arasın sorsun, ne dersin?

2 yorum:

  1. Bir iki iyi transfer daha...Biraz da Kocaman'a guven...Sanki iyi seyler olacak...Ama dedigin gibi...o maçtan kalan cam parcalarini kim nasıl temizleyecek...Bilinmez...

    YanıtlaSil
  2. Hepsini vereceğiz ona, elimizde kalan tüm güveni. Lakin bendeki öyle hasarlı ki, bilemiyorum ne yapar Kocaman. Kocaman bir şeyler yapması gerektiği kesin!

    YanıtlaSil