15 Haziran 2010 Salı

Sabır Tükenirken...

Bir yazıda iki maç toplamda ise dört takım vurmak istiyorum ki, bildiğin vurmak istiyorum ben bunlara artık. Bu ne be?!

Günün ilk maçı Yeni Zelanda – Slovakya maçı.. Ne yazsam diye düşünüyorum ama sıkıntıdan gözlerimin kapandığı bu maç zerre bir şey bırakmadı zihnimde. Ne Stoch gördük adam gibi, ne başka bir şey.. Formalite icabı çıktı top çevirdi işte gençler. "Koştular" bile demiyorum fark ettiyseniz. Yeni Zelanda aslında sempati beslediğim güzide ülkelerimizden biri. Son dakikada aldıkları puansa haklıdır. Böyle dandik bir maç oynanmamış sayılsın böylece bu skorla.

Fildişi Sahili - Portekiz maçını da eşekler gibi bekledim ben. Ne o, deli mücadele görecektim. Fizik ve teknik çarpışacaktı falan. N’oooldu? Hiçbir şey. Ronaldo’nun çirkefliği, Portekiz’in resmi küfrü “Fuck off”u gördüm dudaklarda. Ha bir de Keita denen adam neden yedek kulübesinde oturur koca maç onu anlamadım. Girdiği gibi değişti oyunun yönü. Sonraki maçta Brezilya karşısında 11’de olmalı Keita. Aklı varsa Eriksson’un.

Yalvarıyorum tüm takımlara. Artık ümidimi diri de tutamıyorum, Brezilya’ya da bel bağlayamıyorum ama son defa olsun akşamı bekliyorum. Şu korkak oyundan vazgeçin yeter, gol yememek için kasarken, içine ediyorsunuz üç kuruşluk keyfimizin. Santrası çökecek o sahaların top gezdirmenizden..

Kendime not: Hiç sevmeyeceksin şu Ronaldo’yu değil mi? 

4 yorum:

  1. git evine örgünü ör sen, ne işin var futbolla falan

    YanıtlaSil
  2. ören bir bayanım zaten. evde, sokakta, tatilde. evet.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili ören bayan Aslı; bu mektubumu sizinle aynı şeyleri hissettiğimiz, aynı kişilere kızgın olduğumuz için yazıyorum. Ama hiç de düşmanımın düşmanı benim dostumdur havası yok, yanlış anlaşılmasın lütfen piliis. Efenim diyeceğim o ki, kupadaki bütün teknik direktörlerin kafasına koca koca bal kabağı düşsün! Yine de ümidimi kesmiyorum. Olacak canım, ikinci-üçüncü maçlar daha güzel olacak.. Yani olmalı! Hadi ilk maçlarda puan kaybetmeyelim kalan maçlarımızda bir şeyler yaparız diye düşündüler, ikinci-üçüncü maçlarda ne halt edecekler? Cevaplıyorum; eşek gibi oynayacaklar! Oynamalılar! Üstelik Kader'im Keita'm da oynamalı! Sevgiler, saygılar efenim.

    YanıtlaSil
  4. Ne C. Ronaldo, ne vuvuzela, bu alemde kral Hollanda :)
    Yalnız çöp oldu güzelim turnuva malesef..

    YanıtlaSil