16 Haziran 2010 Çarşamba

Por Que??


Şimdiye dek tek kaçırdığım maç da Honduras – Şili maçı oldu ki en heyecanla beklediğim maçtı Şili’den dolayı. Amma izleyemedim, henüz özetini bile göremedim. Olsun. İspanya maçını pek de rahat maç izleme olanağımın olmadığı bir yerde izledim de n'oldu, şaştım.

Del Bosque, takımı “pas manyağı” yapmış. Bir yandan vuvuzelalar vuvularken, bizim çocuklar da gözler yerde ha babam paslaşınca iyice maymun oldular. Ne şutlar kaleyi buldu, ne ikili mücadelelerde ayakta kaldılar. Hadi ben abartıyorum biraz, tamam. Hep yaptığım şey yani. Ama çoklarınca tek favori gösterilen İspanya’nın oynayacağı oyun mudur bu? Şunu da söylemeden geçemem, top sevecek bir takımı, bu 1+1’in 2’ye eşit olması kadar net benim gözümde. Alonso’nun Navas’ın yaptıkları da karşılığını bulsa ne olurdu yani? Olmadı mı olmuyor. Top bazen bir tarafı daha fazla seviyor.

Eren’i çok başarılı buldum. İlk kez adam akıllı izledim desem yeridir fakat beni çok tatmin eden bir oyun sergiledi, eminim çok daha iyisini de yapabilir. Sürekli çeşitli polemikler doğurulmaya çalışılıyor bu çocuklarla ilgili, Mesut gibi, Eren gibi Türk oyuncuların farklı ulusal takımlarda oynamasıyla ilgili. Bunu yapmak, bu adamların kalitesinin üzerine çamur atmaktan başka bir iş değil. Ha elbet ben de görmek isterdim bu çocukları Türkiye formasıyla, o başka. Ancak onları Türkiye formasıyla sahada görmek istemek, Puyol’u, Heinze’yi Türkiye formasıyla görmeyi düşlemek gibi tıpkı. Türk asıllı Alman, Türk asıllı İsviçreli adamlar bunlar. Elden bir şey gelmez. Ama dediğim gibi, bu insanların yaptığı işi de “kuru milliyetçilik yaygaraları” arasında boğmamak gerekir, adil olmak adına hiç değilse.

Velhasıl.. Favori İspanya, turnuvanın en büyük sürprizini yapmıştır gün itibariyle. Şenlikli günler başlıyor demiştim dün, ahan da başladı!

CK Tribünü Bıraktı

Böyle satır arasında söylediğime bakmayın. Bir kanadım kırıldı gibi. Cefakar Kanaryalar, Grup CK tribünü bıraktığını açıkladı. Telsim’de, taze Telekom’da hep onları arayacak gözler. Önemli bir renkti onlar sarı-laciler içinde.. Açıklamalarını okumak isteyen de buyurabilir buradan..

Kendime not: Bu aralar bu "topçular" ne çok "olmadı mı olmuyor" dedirtti sana beybi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder