15 Haziran 2010 Salı

Paraguay İtalya El Ele..

Biraz Almancam olsa durumu size çok daha güzel açıklayacağım inanın. Paraguay – İtalya maçında Almanca nerden mi çıktı? RTL’den!

Gidip Cape Town’da pankart açacaktım kendimi tutmasam “maç RTL’de izlenir!” diye. Neden mi? Vuvu Ömer yok bir kere, mis gibi, öte yandan HD yaptım ben diye kendini eyleyen TRT’den misli misli daha kaliteli görüntüler, canlarım benim!

Bir de adamlar maç sonunda ortalık yerde yayın yapıyorlar, Almanya’nın bugün maçı olmamasına rağmen onlarca insan da orada bayraklar sallıyor falan. Gerçi ben de 4 atsam bi gün önce ben de bayrak sallarım, o başka.

İtalya – Paraguay maçı tam da beklediğim gibi geçti. Ha ben 1-0 İtalya alır diyordum, onlar paçayı zor kurtardılar ayrı. Ama Paraguay’ın kalecisinin katkısını da es geçemeyiz o golde. Utanmasa kotra atağa çıkacakmış kendi kendine, dursana kalende evladım! Zamanlama, planlama, yorumlama hatası.. Ömer’imin deyimiyle, “enteresan” bir kaleci!

İtalya da gruptan çıkar ama çıktığıyla kalır. Hollanda’yla birlikte “farklı” bir sempati duyduğum İtalya’ya yol görünür sonrasında diyorum. Son şampiyon deyip rica ederim daha fazla şişirmeyelim adamları. Zira yaşlılar da zaten, gidip tatil yapsınlar azıcık.

Kendime not: Sergen Hollanda’nın grubu için kek mi dedi ben mi öyle duydum?!

8 yorum:

  1. Skandal bir sezon geçiren Juventus'tan 4-5 tane adam almak demek intihar etmek demek zaten. :))
    Şu RTL'den ben de istiyorum ya! :P

    YanıtlaSil
  2. Lippi çekti Çizme'nin ipini bence daha Afrika'yı görmeden.. Yazık. Ama Roma'dan, Inter'den de kimi alsın? Hele Inter'den? Italyan yok neredeyse :p

    YanıtlaSil
  3. Kadrolardaki İtalyan durumlarını pek bilmiyorum da Inter'de kimsecikler yok zaten. Adamlar İtalyansız şampiyon oldular heralde. Materazzi falan var ama o da fındık fıstık modunda zaten. Demekki bu kadar "sınırsız yabancı" moduna bağlamak pek mantıklı bir hareket değil. Koskoca İtalya bile Juventus'tan adam almak zorunda kalıyorsa... :D

    YanıtlaSil
  4. Kaleci hataları bu turnuvaya damga vurmaya devam edecek gibi.

    YanıtlaSil
  5. Ve o hatalı kaleciler de topu(!) Jabulani'ye atacaklar.

    YanıtlaSil
  6. Az önce öyle bir yazı gördüm gibi (ingilizce içerikliydi) yanılmıyorsam ama yanılıyor da olabilirm :)tam dikkat etmeden geçtim.

    YanıtlaSil
  7. Bu turnuvanın birkaç günah keçisinden biri o top. Ben şimdilik grupların ikinci maçlarını bekliyorum. Futbol kalitesi yükselmezse eğer, hiçbir bahanenin arkasına saklanabileceklerini düşünmüyorum takımların ve futbolcuların. :)

    YanıtlaSil
  8. Herkes gibi benim de bahanem ilk maçlar olduğundan zevksiz maçlar izliyoruz.Bekleyip göreceğiz.

    YanıtlaSil