13 Haziran 2010 Pazar

Oh Almanya Varmış!


Bana maçtan önce Almanya 4 atacak deseler, elimi vuvuzela yapar vuuooo sesi çıkarırdım bunu diyenlerin yüzüne yüzüne! İki farklı galibiyet falan tamam da 4 gol de atılmaz güzelim Avustralya'ya.

Şimdiii bu maçın neresinden başlamak gerek bilmiyorum. Bir kere oh be dedim futbolu görünce maçın ilk dakikalarında. Tamam dedim, turnuva başladı. Dengeli ve kontrollü ataklarla yokladı birbirlerini gençler. Almanlarsa "önce o eli indir" kıvamında yerini gösterdi Avustralya'ya.

Mesut Özil'i izlemek çok zevkli. Keşke üzerinde başka bir forma olsaydı demeyeceğim. Adam bana kalırsa doğru tercih yapmış, iyi de yapmıştır. Lakin o kendini yerlere bırakmaları henüz "ham" olduğunun göstergesidir korkarım. "Yerse"ler bir futbolcuda en haz etmediğim özellik. Zamanın oyuncuları da pek seviyor bu oyunları.

Dört gol de birbirinden güzeldi, onlar için tek bir söz söylememeye gayret ediyorum. İzlediğimiz bunca kısır maçtan sonra böyle gol görmüşken, açın izleyin.

Son olarak hakemler gözümü korkutmuyor değil. Cahill'e çıkan kırmızı kartın asla haklı bir kart olduğunu düşünmüyorum. Bu kartla birlikte şurada dün başlamış turnuvada toplam 4 kırmızı görmüş olduk, sarılar daha bi çok.. Gruptan çıkan takımlar için zorluk çıkarır bu "eli bol" hakemler ve kartları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder