13 Haziran 2010 Pazar

İngiltere Gol Atar ve Yer


Gece maçlarını daha çok sevdiğime karar vermiş bulunmaktayım. Televizyonun renk ayarıyla oynamaktan içim çıkıyor gündüz maçlarında! Ne ışık tutuyor ne renk.. Bozkırda koşuyor sanki Messi'm, Gekas'ım!

Gece başlamadan şöyle bir yürüyüşe çıktım geldim. Saat 21:00'de ekran başına geçmiştim çoktan. İngiltere - ABD maçını izleyeceğiz. Benim galibiyete yakın gördüğüm takım ABD bu maçta. Zira İngiltere'nin medya baskısı, Beckham sakatlığı, Capello iticiliği sebebiyle fazlaca stresli olduğunu düşünüyorum. Hatta bu sebeple kupa favorim bile değiller. Çok da büyük konuşmanın manası yok tabii şimdiden, yolumuz uzun. Bakalım...

Neyse efendim, oturduğum o koltukta korkunç bir spiker sesi duydum, o sinirle adı ne bunun falan da demeden, zaten Ömer Üründül'den dolayı limitlerimi zorlayan TRT ve onun yayın anlayışına methiyeler düzdüm. Ben daha bu işlemi bitirmeden, spikerin "Cerırd" olarak isimlendirdiği cânım İngiliz attı golünü, benim bi yüzüm düştü. Hazırlık maçlarında gözüme kestirdiğim Dempsey'dense umutluydum ben. Tabii bu umudu yeşerttiğimde ortada "Green" diye bir kaleci yoktu!

İngiltere Dempsey'nin itelemeyesiyle golü yedi. Zira bir dostun da dediği gibi o golü pek de ABD atmadı..

Kanımca iki takım için de iyi bir başlangıç oldu bu, şüphesiz ABD için daha bi' hoş.
Bu grubun sonraki maçları çok lezzetli olacak, demedi demeyin!

Kendime not: Yemek tarifi verir gibi konuşuyorsun bazen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder