11 Haziran 2010 Cuma

İlk Maç, İlk Heyecan...


Danalar gibi heyecanlı olmak diye bir tabir duydun mu sen okur? Ben duydum, hatta bizzat içine düştüm!

Yani şu Afrika 2010 başlıyor ya, beni belki bir aydır bir heyecan sardı, şu son gece de bu heyecan ayyuka çıktı artık. Ne yerimde durabiliyorum, ne de uyku gözümde! Yarınki ilk maçta kimi destekleyeceğimi "oldurmaya" çalışıyorum. Kalbim şuursuzca Meksika'dan yana.. Gerçi ev sahibine de kalbim kaymıyor değil ama.. Yapacak bir şey yok, bana Güney Amerika de, canımı ye!

Saat 17.30 itibariyle, sanırım Taksim'de bir yerlerde bu ilk maçı izliyor olacağım. "Meeeexico, Meeeexico!" diyecek dilim, ne yalan söyleyeyim!

Kendime not: Bu da turnuvanın ilk yazısı oldu ya, sana çok pis laflar hazırladım!

Fotoğraf: soccerbyives.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder