30 Haziran 2010 Çarşamba

HaberlerHaberlerHaberleeer!

Çeyrek finalistler erdi muradına, biz çıkalım kerevetlerine.. Çok da sürprizli haller olduğu söylenemez ilk dört takımdan sonra da. Biraz kafa dinlemek, "len, maç başladı mı, hay aksi trafikte sıkıştım kaldım" daralmalarından uzak zamanlar yaşamak istiyorum azıcık.

Haberlerim var size. Ceza Sahasının Dışı, birbirinden keyifli isimlerle beni yakınlaştırdı, yazdıklarımı onlara eriştirdi. Bu sayededir ki üç farklı mecrada daha futbol yazmaya başladım, duyurmazsam çatlarım.

Evvela, Bıyıksızlar'dan bahsetmek istiyorum. Benimle birlikte 11 "hatunun" daha futbol konuştuğu, Ömer'ciğimin deyimiyle "enteresan" bir hareket başladı. Farklı takımları destekleyen, futbola farklı uzaklıktaki 12 dişiden futbol okumak hem erkekler hem de kadınlar için eğlenceli olacak kanısındayım. Bıyıksızlar'da yayınlanan yazılarıma erişmek için buradan yola çıkabilirsiniz. Gelecek zamanlarda bu projeden sık sık bahsedeceğim, bilesiniz.

Bir diğer duyurum Cafe Ruj'la ilgili.. Cafe Ruj, Turkuvaz Medya Grubu'nun kadınlarla en haşır neşir oluşumlarından biri. Sevgili Ahmet, Özlem ve Miray'a burada afili birer teşekkür sunmalıyım satır arasında da olsa. Bu "dişital platform"un bloggerlara inanılmaz kıymet verdiğini söylemek mümkün. Benim de yazılarım CSD'den bağımsız olarak orada yer buluyor kendine. Kadınlara futbol okutmak.. Şen ola düğün yani.

Son olarak da NationalTurk'e gideceğiz. NationalTurk.com, son zamanlarda sıkça takip edilen bir haber sitesi olmaya başlamıştı. Ben de keyifle uzaktan izlerken, Sevgili Yusuf'tan bizde yazmak ister misin teklifi geldi, pek sevindim. İlk yazım dün itibariyle yayınlandı, yazıyı okumak isteyenler buradan erişebilirler. Artık her hafta yepyeni bir yazım da NationalTurk.com'da arz-ı endam edecek.

Haberleri izlediniz anacım.

Kendime not: Güzel oluyor sanki böyle değil mi, bi' tebessümler falan.. Hadi bakalım.


5 yorum:

  1. 12 dişiden futbol okumak? bi bakmalı sanırım.

    YanıtlaSil
  2. halı sahaya 6 ya 6 kadro yapsanız yeridir, çünkü bıyıklı 12 kişi bir araya gelse yapacakları ilk sosyalleşme faaliyeti bu olurdu. :)

    YanıtlaSil
  3. :) düşünmüyor değiliz, olursa haberdar ederiz, izlemeye bekleriz :)

    YanıtlaSil
  4. O nasıl şirin bir teşekkür :) biz teşekkür ederiz güzellik harika yazılarını bekliyoruz heyecanla :)

    YanıtlaSil