13 Haziran 2010 Pazar

Cumartesi Kupası #2


Bir günün daha sonuna geldik. Bugün de TRT ekranları evime bol vuvu'lu üç maç getirdi. Bense bu maç aralarında kah uyudum, kah yemek yaptım, hepsini izledim. Yavaş yavaş ben havaya giriyorum da... Takımların havaya girdiğini söylemek güç.

Tamam, ilk grup maçları bitmeden üstün performans beklemiyorum kimseden de ayakları elleri pek bir korkak geldi bu sefer bana. Sanki bi şaşalamış gibi dolaşıyor pek çok oyuncu sahada. Bunda, tavşan üzerindeki far etkisine benzer bir travma yaratan vuvuzelanın payı olduğunu düşünüyorum. Hepsi psikolojik destek alacak bu turnuvadan sonra, diyaframı patlayan seyirci de hastaneye götürülürken yolda hayatını kaybedecek. En geç yarı final diyorum, yazıyorum buraya. Birilerinin canını alacak bu vuvu. Ya böyle doğal yollardan, ya da tepesi atan birinin eline geçtiğinde tehlikeli bir silah olarak..

B grubunun da maçları tamamlandı. Bir sürpriz oldu gibi sanki. Güney Kore'den pek de kimse beklemiyordu Yunanistan'ı 2 golle geçmesini. Fakat Yunanistan'ın o insanı mengeneye sokan futbol anlayışı, patlayacağı malum bir anlayış olduğundan büyük bir şok da yaşatmadı. Kore ağırlığını koydu, rölantide bitirdi maçı. Temiz iş. Ayrıca belirtmeden de geçemem, en vuvusuz maçı turnuvanın şimdiye dek, takdire "ekstra" şayan!


Arjantin maçıysa... Şimdi itiraf zamanı, benim nedense dillendirdiğim favorilerimden biri bu yıl Arjantin. Hiç öyle "höylölöy Argentinaaa!" tadında bir taraftar olmadım bu zamana kadar ama Messi, Higuain, Milito olunca gönlüm kayıyor, elde değil. Nijerya da öyle hafife alınacak rakip değil, hele gruba da bakıldığında bunu söylemek mümkün. Öte yandan Kamerun, Gana ve Cezayir'le birlikte Afrika'nın öne çıkan takımlarından biri. Lakin pek de istediğini alamadı Arjantin'den bugün, aksi gibi, elindekini de bıraktı.

Heinze'nin golünden çok gol sevinci görülmeye değerdi. Maradona'nın da heyecanı okunuyordu saçlarından ayaklarına kadar...

Bu turnuvayı seviyorum ben.
Bir yerden sonra pek de önemli değil kimin kazanıp kaybettiği.. Biz yoksak şayet!

Bir de unutmadan;
Afrika 2010 süresince, tüm maçların skorları CSD'nin sağ sütununda yer alacak. Unutana, hatırlamak isteyene, merak edene duyurulur!

Kendime not: Aferin, henüz maç kaçırmadın!

2 yorum:

  1. Sayın A.Aker...Mac Skorlarını sağ tarafta Grupları ayırarak yayınlarsanız daha sağlıklı bir düzenleme yapmış olursunuz...Şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. Eleştiriniz doğrultusunda gerekli düzenlemeyi yaptım. Teşekkürler ilginiz için.

    YanıtlaSil