13 Haziran 2010 Pazar

Cezayir: 0 - Slovenya: 1

Eveeet. Günün ilk maçı da an itibariyle bitmiş bulunmakta. Sabahtan gelen bir Q7 haberi var, ona birazdan değineceğim illa ki. Cezayir – Slovenya maçına bakalım ama önce.

Gruplarının en zayıf iki takımı arasında oynanan bu maçtan ne yalan söyleyeyim beklentim biraz daha yüksekti futbol adına. Özellikle Birsa ve Saifi’den gol hatta goller bekliyordum maç öncesinde, 2-2 gibi de bir skor tahminim vardı ama bolca huf’lama getirdiler bana. Vuvuzela ağırlığı da çöktü üzerime, bedbahtım.

Cezayir, çöl tilkileri yani, turnuvanın en zayıf takımı olmaya aday sahiden. Birden çok sarı kart, bir de kırmızı kart eklediler hanelerine, bundan sonraki maçlarda daha stresli olacaklar, kesin. Kalecileri ise sanırım bu işi hobi olarak yapıyor. Öyle değilse de bundan sonra biraz düşünebilir hobi konusunda.. Velhasıl, kanımca alıp alabilecekleri tek üç puandan, hatta bir puandan oldu Cezayir. Grup sonunculuğu pek uzak değil.

Slovenya.. Yapabileceklerinin daha azını yaptı gibi Cezayir karşısında. Ben biraz daha derli toplu bir takım bekliyordum, göremedim onu ne acıdır ki. İki takımın da gözlerinden, hareketlerinden okunan heyecanlarına ise değinmeden edemeyeceğim. Halı saha maçlarında göremeyeceğimiz türden dengesizliklere şahit olduk maç boyunca, dengesiz koşular, çalım denemeleri, şutlar.. Slovenya da grup üçüncüsü olmayı garantiledi bu maçla, hayırlı olsun.


Ve Q7 Beşiktaş’ta.

Beşiktaşlı dostların çılgınlar gibi beklediği transfer tam “bitti” derken, bitti. Olumlu manada elbette. 7.3 milyon Euro bonservisle Beşiktaş’a gelen Quaresma benim kafamda oldukça yer etmiş bir adamdır ki en çok Portekiz formasıyla koşturur anılarımda. Yetenekli olduğu aşikar. Türk futboluna katkısı büyük olsun, budur temennim. Siyah beyazlılara da hayırlı olsun.

Yalnız şu “zor biten transferler” bende acayip bir his yaratıyor. İçten içe “oyanamaz bu adam” dedirtiyor. Sanki zorla evlendirilmiş kızlar gibi geliyor bu adamlar bana.. Ne mutlu eder ne mutlu olur böyleleri.

Kendime not: Sosyal mesajını sevsinler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder