21 Haziran 2010 Pazartesi

Pique'ye Günün Mektubu



Biricik Gerard,

Nasıl yorgunsun biliyorum ama sana bugünümü biraz anlatmam lazım. Zira bu bir "açık mektup" olduğundan ve yayınlayacağım yeri de 7'den 70'e okurlar ziyaret ediyor olduğundan, onlara birkaç söyleyecek sözüm var. Bir nevi Pique sana söylüyorum, okurum sen anla durumu yani, idare ediver canım!

Geceden beri ne dualar ettim o Portekiz bıcırları kaybetsin diye, bilsen! Hele o köylü güzeli Ronaldo ve onun o pis sırıtışını görmemek için ne dualar ettim! İşte biraz da bu yüzden, totem yapayım deyip maçı izlememeyi seçtim. Ha, işim de vardı biraz, o başka. İlk devreden sonra, "hadi be Aslı" dedim, "aç şu maçı da izle, ne var yapacağın şu saatte bundan daha iyi??" İyi ki de demişim. Açar açmaz 2-0 oldu, 3, 4, derken 5, bir baktım 6, -izninle- çüşünüz 7! "Buldunuz mazlumu, bir de siz vurun" dedim Portekizli işgalcilere Gerard.

İlk maçıyla gönlüme "sempatik enerjiler" yollaran Kuzey Kore'mi bir çırpıda perişan ettiler, elebaşları Ronaldo ile. Hadi goller güzel, tamam. Ama bu "artiz"in "ben attırdım oğlum bu golleri hepinize, Portekiz demek Ronaldo demek huleeeyn" bakışları, alaycı mimikleri, içimdeki vandalı uyandırdı. Biliyorum, ben böyle dedikçe bir korku sarıyor seni, "benim minicik papatyam nasıl böyle konuşur, iyice Mahmut'a bağladı" diyorsun ama ne yapayım Pique'm, nazlı kuşum, sinirleniyorum.

Sonra kuzenim geldi, lafladık biraz. Pembe oje almış, çılgın! Oturdu bana oje sürdü, bir yandan erik yerken biz. O arada bir taraftan da onun Kars seyahatinin fotoğraflarına bakıyoruz. Göz ucuyla da olsa Şili'nin merakla beklediğim maçını izliyorum ben de tabii kaçak kaçak. Yer yer kuzenciğimin "dürtmelerine" ve "Aslııı, fotoğraf gösteriyorum, bana bak" demelerine rağmen iki golü de gördüm. Ofsaytlar, kartlar, falanlar.. Pis maç oldu da, sevindim adaletsizliğin böylesine ben, Şili candır. Sen de benim gibi düşünüyorsun biliyorum. "Canlarına okurum onların" dediğini duyar gibiyim, hınzır!!!

Bir de sen.. Senin çektiğini kimse çekmedi şu turnuvada şimdiye kadar. Kart gören de çekmedi, eliyle gol atan da, penaltı kaçıran da.. Kramponlar seni sevdi be Pique'm, kaşını gözünü derken, bu gece de ağzını dağıtıverdiler. Kıyamam! Fakat sen oyuna döndüğünde dedim ki, "evet işte benim Gerard'ım!" Villa da sağolsun yüzünü güldürmüştür eminim. Bağladınız Honduras'ın elini kolunu, aferin.

Artık dikkat et kendine. Son grup maçlarında dişlerin avuçlarında soyunma odasına inmeni istemiyorum canım.
Beni sorarsan ben iyiyim diyeceğim ama ben bu kadar kendimi anlattıktan sonra beni sormazsın diye düşünüyorum..

Hadi bakalım, yat dinlen biraz şimdi. Kalbim seninle, annemlerin selamı var, babam "Ömer'i bulursa benden bir vuvuzela ısmarlasın Johannesburg'da" diyor. Dikkate alırsan istikbalimize zeval gelmez.

Öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder