16 Haziran 2010 Çarşamba

Afrika 2010 Yeniden Açılış Maçı(!)


Sabır tükenirken demiştim.. İşte sabır tükenirken Brezilya ve hatta Kore bana çok iyi geldi! Başkaları ne der ne düşünür, hiç bilmem!

Brezilya'nın havası suyu başka canlarım. Etrafımda o memleketten insanlar olduğundan, bunların bir kısmı çok da yakınım olduğundan biliyorum ki bu adamların hamurunda henüz çözemediğim bir sihir var. Lakin çözmek kimin umrunda?! Mühim olan onlardan tat almak. Dunga'ya rağmen ben bu tadı aldım mı akşamki maçta? Evet aldım!

Maç öncesi yaptığım iki yorum vardı, üst olur, Maicon gol atar. Bunu işiten arkadaşlarımdan "Haha Aslı abarttın sen iyice, turnuvada üst olan kaç maç var ki, bu da berabere biterse şaşırmam. Hem Maicon nasıl gelip de gol atsın allaasen, Robinho desen neyse!"ler işittim. Rabbim, şükürler olsun en bin'inden, yüzümü kara çıkarmadı.

Kore, kimsenin beklemediği bir dirençle, canını dişine takıp sıkı bir defansla korkuttu Brezilya'yı, yer yer rakibinin oyununu da bozdu. Ama en çok ulusal marşlar okunurken ağlayan o futbolcu bitirdi beni. Nasıl bir "yükseliş" yaşadığını tahmin etmek çok da güç değil, lakin elbet yaşayan bilir..

Maicon fena bir adam, çok fena. Diri, dayanıklı, hırslı.. Görevinin çizgilerini bilen ancak yaratıcılığıyla o çizgileri çok da yerinde esneten bir adam.. Gönül ister ki beni benden alan formayı giysin bir gün.. Rüyalarda buluşuruz!

Hadi kısa kesiyorum. Gerçi bu turnuvada 4 gollü maç da oldu, bu kadar uzatmadım lafı! Şunu söyleyebilirim ama, beni dirilten maçtır Brezilya - Kore maçı. Neredeyse tüm maçlara bakıp "size de, oynadığınız oyuna da" derken bir anda "oyun yeni başlıyor" diyerek bana heyecan zerk eden bir karşılaşma oldu. Bereketli olsun!

Kendime not: Hiç maç kaçırmadın kızım, aferin sana! Slovenya maçı bile izledin yani bayılmak pahasına, anlatırsın yıllar sonra..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder