6 Mayıs 2010 Perşembe

Suns, yavrum benim!


Benim NBA tarihim böylesi bir aşkı daha önce görmedi. Yani koca takımı bir araya getirip hepsine birden sarılası olur mu bi' insanın? Shaq'lı Kobe'li zamanlarında Lakers'a karşı böyle derin duygular beslememiş ben, Suns gördüğüm anda "lay lay lay" yapmaya başlıyorum, en futbol seyircisi halimle!

Sabaha karşı evinde SA Spurs'ü konuk etti Suns ancak misafire yapılmayacak şeyler yaptı, pek güzel oldu. 8 sayı farkla gençleri eli boş evine gönderen Phoenix, Cuma akşamı SA'da olacak serinin üçüncü maçı için ve durumu 3-0'a getirmeyi kovalayacak.

Son sözüm de sana Tim Duncan, bu kadar ruhsuz görünmek için ne yiyor içiyorsun çok merak ediyorum doğrusu. Senelerdir ifadesi değişmez mi insanın? MVP ödülünü alırken bile gazete almaya gitmiş Ahmet amca heyecanı okunuyordu gözlerinden.. Çekigit!

fotoğraf: Christian Petersen/NBAF/Getty Images

3 yorum: