13 Mayıs 2010 Perşembe

Pascal'la Sohbet

Bugün 1903 Radyo’da Ali Ece ve Pascal Nouma’yı dinliyorum. Sohbetleri öyle lezzetli ki yanlarında olup araya girmek istiyorsunuz. Benim gibi telefona yakınsanız eğer, arayıp dahil de oluyorsunuz!

Ali Ece, benim son zamanlarda televizyonda görüp blogunda, dergisinde okumaktan yüksek perdeden haz aldığım bir adam. Taraftarlığından eksilmeden ara sıra “şuuru kapatarak” da olsa söylüyor içinden geçeni dilediği gibi, en çok da bu hali özgün kılıyor onu.

1903 Radyo’da Pascal’la yaptıkları programı dinlemeye başladığımda yarım saat dinlerim dinlemem, işime dönerim diyordum ki kahkaha atmaktan geri duramadığım gibi, programı da bitirdim öyle kalktım masa başından.

Ha bir de tabii, şu ahir ömrümde Pascal’la sohbet de ettim iki kelam da olsa. "Peki ya Beşiktaş’a gelmeseydin, ne farklı olurdu hayatında" dedim. O da her zaman olduğu gibi Beşiktaşlı taraftarları çok sevindirecek bir son cümleyle özetledi durumu bolca konuştuktan sonra: Ben Beşiktaş’a geldiğimde yeniden doğdum.

Büyük ve bir o kadar da enteresan adam…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder