1 Mayıs 2010 Cumartesi

ve Bayern Şampi..

Hayır hayır kesinlikle yaşlanıyorum. En ufak bir mutluluk tablosu gözlerimin hemen yaşarmasına, hatta bir iki damla yaşa sebep oluyor. Bunu neden mi yazdım? Bayern maçını izledim de bugün ayıptır söylemesi...

Utah - Denver maçının tekrarını izlerken kaçırmışım ilk yarının 40 dakikasını, iki golü göremedim. Devamını izledim maçın, bir gol görmek kısmet oldu çok şükür, Müller hat-trick yapmış, bunu da öğrenmiş oldum bu golle.

Schalke'nin yenilmesi üzerine Bayern, üç puan farkla son haftaya lider olarak girdi ki düpedüz şampiyon oldu demek mümkün averajlar sebebiyle.

Maçın sonunda ise "sahalarda görmek istediğimiz" cinsten hareketler vardı.
Tribünlerle birlikte coşan, Schalke maçının son düdüğünü taraftarıyla birlikte bekleyen Bayernli futbolcular...

Onlar zıplayıp saçma sapan dans ettikçe ben güldüm, gözlerim doldu falan...
"Çocuk bu erkekler" dedim bir yandan, "seksist" yorumumu tutamayarak.

Bundes Liga, Bayern'e rağmen bayık bir lig.
Sevemiyorum futbol algılarını sanırım ben, bana uymuyor ya da.
Bir daha anladım.

Uzatmanın manası yok!

CL finalisti Bayern, hoşgeldi yeni şampiyonluğun!

1 yorum:

  1. st. pauli ve kaiserslautern geri döndü, ben de ligin korsanlarına hoşgeldin diyorum.

    YanıtlaSil