4 Mayıs 2010 Salı

Mourinho'nun Celtics'i

Sabaha karşı oynanan Playoff yarı finallerinin ikinci karşılaşması olan Boston - Cleveland maçı enfesti.. Maçın ilk üç periyodunda inanılmaz bir savunma yapan Celtics, "fiyuuu fiyt" ıslıkları attırdı. Maç öncesi MVP ödülünü iki kez üst üste alan James'in yüzü güldüyse de gecenin sonu acıklı oldu: 104 - 86.

İlk maçı kazanan Cavs, evinde de kazanır gözüyle bakılıyordu maçtan önce. Zaten Celtics - Cavs karşılaşmasını görenlerin hepsi "Rabbim bana Cleveland dedi" diyerek onları favori gösteriyordu. Gelin görün ki bu ikinci maçta Boston, fena kilitledi gençleri. Özellikle Celtics'in savunmadaki başarısı, bir soru doğurdu; "Acaba Jose Mourinho ek işe mi başladı?"

Fotoğraf: Nathaniel S. Butler/NBAE/Getty Images

5 yorum:

  1. Adam gibi adam Doc Rivers'a büyük hakarettir bu.

    YanıtlaSil
  2. Hakaret olarak görünüyorsa oradan bilemiyorum. Ama.. Eğlencelik şeyler bunlar, takılmamak lazım..

    YanıtlaSil
  3. celtics taraftarı olarak ben hiç alınmadım, aksine bostan-cleveland maçınının sonunu mourinho'ya bağlayan yaratıcılığı kıskandım.
    devam...)

    YanıtlaSil
  4. Benim yazdığımda eğlencelikti zaten yahu...

    YanıtlaSil
  5. :) Teşekkürler çok.
    Devam devam.. :)

    YanıtlaSil