7 Mayıs 2010 Cuma

Magician!

Atlanta Orlando maçını izledim de asabım bozuldu. Ezilenin yanında durma güdüsü, çok sevdiğim Magic'in karşısında konumlandırdı beni, ilk maçtaki 40 sayılık farktan sonra. İkinci maç da 112 - 98 bitti bitmesine de enteresan maç oldu sahiden.

İki takımın da bağlı bir "basireti" var bir yerlerde.
İlk periyotta çılgın atan Magic, ikinci periyotta "al arkadaş, biraz da sen yor beni" dercesine, "çılgın atma" misyonunu Hawks'a verdi, Hawks öne geçti. Maçı çevirmeyi bilen Orlando bu kez yendi ama ezmedi tabiri caizse. Onca top kayıpları ise hakikaten müzelik..

Playoff'ları seviyorum ben. Dizi izler gibi, hatta daha kısa sürede daha yüksek zevk vaad ediyor! Bihter Behlül kovalamaktansa, oturur Howard, Bibby izlerim, tertemiz!

Okura not: Görselimizi şen eden kişican, Orlando "koçu" Stan Van Gundy. Maç içindeki hali tavrı, hırsı ve dahi bağırmalarına bayılıyorum onun. Gelsin, evimde beslerim, o derece!

fotoğraf: Fernando Medina/NBAE via Getty Images

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder