25 Mayıs 2010 Salı

England: 3 - Mexico: 1

Bu skora bakıp da fiyuu ne maç olmuş hacı, nasıl kaçırdık demeyin sakın birbirinize eğer izlemediyseniz. Şu dört golü, taş çatlasın, hani marşlarla birlikte falan 20 dakikaya sokarlardı da adetten diye 90'ı tamamladılar. Ne felaket ne rezalet ne daral bir maç!

Gollerin yarısı "şansa" diyerek yumuşattığımız cinsten, ama biri var ki, kanımca enfes. O da İngiltere'nin üçüncü golü. Glen Johnson'ın attığı şahane golden bahsediyorum. Tek merakım, vurmadan kaleye baktı mı bakmadı mı bu arkadaş, onu kaçırdım ama böyle düzgün şutları pek sık görmüyor gözlerimiz, şen oluyoruz.

Santos'u görünce bir sevindim ama ben, söylemeden edemeyeceğim. Böyle önemli maçlar öncesinde ve dahi önemli maçlarda, ligimizde "öyle ya da böyle" forma giyme şansı bulmuş oyuncuları görmekten "tarifsiz" bir haz duyuyorum.

Meksika da toparlanacaksa toparlansın kupaya kadar. Böyle oynarlarsa bu kadar saçmalayan İngiltere'ye karşı "önemli olan katılmaktı" der dönerler evlerine. -Aksini bekleyen de yok ya.. -

2 yorum:

  1. maçı izlemedim. 3-1 likte olsa hazırlık maçları rezalet tempoda oluyor genlede. Meksika turnuvada varlığını gösterecektir. Guardado etkili olamassa Meksikanında işi zor ama...

    YanıtlaSil
  2. Kayhan tempodan ziyade kalite yoksunu bir maçtı. Eminim kimse kendini "haybeye" yormak istemedi ama, tat da almak mümkün olmuyor böyle olunca.

    "Önümüzdeki maçlara bakacağız" :)

    YanıtlaSil