25 Mayıs 2010 Salı

Çıkart Çıkart Nereye Kadar?!

Sahiden kafayı bununla bozdum bu aralar, hayır yani, bütün çıkartmaları topladım da n'olacak, ne geçecek elime? "Yaptım, oldu" hazzından başka bir şey değil! Bir de "bilmediğimiz futbolcuları" tanıyoruz, budur. Ama Panini'nin "Virtual Sticker Album"u benim için Dünya Kupası heyecanını bir başka türlü başlattı.

Bana da %80'i biten albümümle ona buna hava atarak dolaşmak, bir yandan da eksik çıkartmaları bulma telaşı kaldı.

Oyuna fifa.com adresinden ulaşmak mümkün. Bunun dışında bir de "bilgi yarışmaları" var ki, tadından yenmiyor inanın. Henüz görmediyseniz, fifa.com sizi bekler.

1 yorum:

  1. Ben de az önce bitirdim.Aynı şeyleri düşünüyorum şu anda:Diyi yönü albümdeki oyuncuların fotolarına tıklayınca eski fotoları açabiliyorsun.
    He birde bu albümü indirme şansı verselerdi bitrince güzel olurdu..

    YanıtlaSil