3 Nisan 2010 Cumartesi

Sence Taraftar Olmak?

Bugün yolda yürürken aklıma "taraftar olmak üzerine" birkaç satır geldi. Sonra buraya, bloga bir şekilde ulaşanlar "taraftar olmak" konusunda bir iki söz etmek istemez mi diye düşündüm ve şimdi bir gözüm Barcelona'da bir gözüm klavyede yazıyorum.

Sen de "Sence Taraftar Olmak?" sorusunu yanıtla, yanıtını Ceza Sahasının Dışı'nda okusunlar.

Yanıtlarını "cezasahasinindisi@gmail.com" adresine çekinmeden sıkılmadan sakınmadan gönderebilirsin!

Bundan sonra Pazartesi yeni "taraftar olmak" tanımlarıyla başlasın hafta...

2 yorum:

  1. SANIRIM KİMSE MAİL YOLLAMAMIŞ KİMSENİN TARAFTARLIK GİBİ BİR DERDİ YOK MU YOKSA UMURSAMAZLIK "ÇEKİRDEKÇİ SEYİRCİ-MÜŞTERİ" SANALDA DA MI EGEMEN OLMAYA BAŞLADI. MALUM BU AKIMIN ÜLKEMİZİN EN BAŞARILI!!! TEMSİLCİSİNİN ARMASINA GÖNÜL VERMİŞ BİR BLOG BURASI MERAK ETTİM ONDAN YAZDIM? BELKİ YAYINLANIR???
    enengin@msn.com
    Unutmadan Karabük ve Buca ve elbette GS = 18 puan ;)
    Karşıyakamız çıkabilseydi eminim herkes çok daha mutlu olacaktı... Siz bile....

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Engin,

    Mail üzerinden konuştuğumuz gibi ben de noktasına virgülüne dokunmadan yayınladım yorumunu.

    Yazıya yorum gelmediği doğru ancak soruma hem mail üzerinden hem de farklı platformlardan yanıtlar geldi. Sadece benim onları derlememde bir sıkıntı oldu, bunu bilmeni isterim.

    Ceza Sahasının Dışı taraftardır, evet. Taraflı mıdır, bunu tartışmak lazım. Bugüne kadar her yerde söylediğim bir şey vardır ki o da "kör taraftara tahammülsüzlüğüm"dür. Bu bağlamda "müşteri" etiketiyle tribün dolduranından, "çekirdek çitleyeni"ne birçok taraftar da kulüpleriyle birlikte hedefim olur, olmuştur, olacaktır da.

    Yineliyorum, endişeye mahal yok.
    Burada herkesin sesi olabildiğince gür çıkabilir, sıkıntı olmasın.

    YanıtlaSil