21 Nisan 2010 Çarşamba

Ooops!


Futbol terörü diyoruz ara ara kimi hadiseleri nitelerken. İşte ben bu tabiri Star Tv için gayet "caiz" bulmaktayım artık. DeSımart icat oldu, mertlik bozuldu!

Tamam maç saati toplantım olabilir ve ben bu nedenle maçı izleyemeyecek olabilirim evet. Ama sen, benim evde ayaklarımı uzatıp da maç izleme hakkımı ne diye elimden alırsın hem de organizasyonun orta yerinde? Bir de üzerine yetmezmiş gibi maçı canlı yayınlamadığın, gecenin bi köründe neden verirsin tekrarını? Verme daha hayırlı! Hayır, bi de uykumdan ediyorsun böylelikle. Sana sözler hazırlamaya devam edeceğim DeSımart. "Papatya"lar göndereceğim kapına, "Ateşlerde Yürüteceğim"..

Atan değil, inanan kazanır.

Şu blogun arşivlerine bakanlar göreceklerdir. Birkaç zamandır o zirveyi yakalayan Barcelona'nın sallanan, aksayan bir hali olduğundan bahsedip duruyorum. Geçtiğimiz hafta Espanyol maçı bu durumun ayyuka çıktığı maçtır. Böyle iyi giden takımların düşeceği çukurlardır bunlar illa ki ama Şampiyonlar Ligi'nde, buraya kadar gelmişken Inter karşısında düşülen 3-1'lik çukur hayli derin oluyor.

Milito bana kalırsa maçın adamı. Gözü dönmüş bir vaziyette koşturup duran, taç atışlarında dahi hırslarını okuyabildiğimiz, gücünü "büyütüp" savaşan diğer Interli oyuncuları da göz ardı etmiş değilim elbette. Ama oyunda kaldığı sürece yaptığı her iş gözlerimi parlattı benim. Gol sevinci bile.

Valdes.. Dedim ya bu adam kaledeyken gözümü kapatamam ben, öyle kör bir güvenle sarılamam ben bu kişiye, demiştim bunu daha önce. Dün maçı izlerken yediği gollerden sonra şu geçti aklımdan; Valdes yerinde ben de dursam kalede, 5, bilemedin 10 gol fazla yerim ondan. Senin takımın ofansif futbol oynamak üzere çabalarken bir de iyi defans yapacak, sen de yatacaksın.. Adamın yaptığı iş bu, hani takım oynar Valdes para kazanır gibi bir durum var. İşte takım çuvalladı mı da 3 golü "taaak" diye içeri alacak.. Valdes. Ne diyebilirim...

Kendime not: Valdes'e çok yüklenmedin mi? Seviyorsun abartmayı. Ayrıca inanan da istediği kadar inansın, atamadıktan sonra golü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder