25 Nisan 2010 Pazar

Geçen Üç Güne Not

Yazmadıysam sebebi var, hastalik vurdu beni bahar başında. Midemi bırakmak istiyorum bedenimden ayrı bir yerlere, kalsın oralarda fakat olmuyor.

Bununla birlikte spor gündemini takip etmeye gayret ediyorum, etmiyor değilim. Şu geçtiğimiz üç günde, bir Ronnie O'Sullivan maçı, Zaragoza - Real Madrid maçı, bir Phoenix - Portland maçı, bir de Estudiantes - River Plate maçı izledim. (Yazarken yoruldum.)

Bunlar arasında üzerine iki kelam etme ihtiyacı duyduğum iki maç var, Madrid ve River Plate maçları.

Zaragoza Madrid karşısında sıkı direndi; 10 kişi kaldı, golünü de attı. Maçın hakkı yerini bulmaz bazen, beraberlik olan bu hak Madrid safına kaydı. Hiç hoş olmadı. Sevmiyorum bu adamları, sevemiyorum bir türlü, yıllardır!

River Plate maçı ise hakem üzerine tonla laf söylenesi bir maç oldu. Yani zaten bu adamların oynadığı futbola benim aklım pek ermiyor, ne liglerine eriyor şu minik aklım, ne de tarzlarına!

Onlarca "kartlık faul" es geçilir mi adam, hadi sen es geçtin, "taban yemiş" adam bu kadar çabuk nasıl kalkar yerden, farkınız ne Avrupa'dakilerden anlamadım ki!

Fenerbahçe, Kasımpaşa'ya konuk. Nedense puan kaybedeceği hissindeyim.
Akşama enteresan şeyler olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder