30 Nisan 2010 Cuma

Die-Go!

Liverpool iyisin hoşsun da… İspanyol zaafım öldürecek beni! Öyle ki totem bile yaptım, tuttu!

Maçı gün içinde birkaç kez aklıma getirdim getirdim, unuttum. Heyecan yaptım, yaptığım kadar varmış. Dünkü “Tırsak ve Aksak”ın maçından sonra ilaç gibi geldi! Resmen dirildim…

Ama işte bir İngiliz zaten finali yakalamışken, benim Real karşısında ölesiye desteklediğim Atletico’yu desteklememek olmazdı. Bir de bir maçı taraf tutmadan izleme özrüm var, beceremiyorum. Bu da başka bir yazının konusu.

Maç boyunca Liverpool seyircisi önünde, biraz da gazla haliyle, daha istekli göründü, istediği skoru da yakaladı uzatmalarda falan ama canım Forlan.. Fantastik bir insan sahiden. Çıkıverdi sahneye, çıkarıverdi formasını!

İlk maçı da hesaba katarsak bence “akıllı futbol”uyla hak eden gidiyor Hamburg’a.

Ertem’e not: Çölde bir Taha gibisin. “Galiptir bu yolda mağlup” da eskidi artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder