17 Nisan 2010 Cumartesi

Cumartesi Çorbası

Güne 70 dakikalık Manisa – GS, birazcık Tottenham – Chelsea son olarak da 90 dakika Espanyol – Barcelona sığdırdım. Şimdi mi? Villareal – Atletico Madrid...

Artık Messi Tottenham’da, Drogba Manisa’da, Reyes Galatasaray’da forma giyiyor!

Galatasaray’ın ilk golü bu sezon gördüğüm en şık gollerden biri oldu. Topal’ınki de ikinciliğe yerleşebilir tabii. Şaka bir yana vasat üstü bir maç oldu bu, üç puan ilaç gibi gelecek Sarı Kırmızılılara. Yarın daha bir önem kazandı, bakalım bakalım.

Barcelona derbisinde ise ilk 15 dakika bu maçta çok kart çıkacağını, gol sıkıntısı olacağını söyledi. Olmaz ya, Messi bir gol atarasa Barça alır, olmazsa berabere biter bu maç dedim ben de, dediğim de çıktı çok şükür! Maçın en hayırlı olayı sanırım Alves’in gördüğü kırmızı kart. Haklıdır, haksızdır’a girmeyeceğim. Ama onun bugüne kadar aldığı tüm “haksız faul”lerin acısı böyle böyle çıkacak. Unutmadım Sevilla zamanlarını…

Kendime not: Bu not da hem bana hem de insanlığa olsun; düşene tekme atılmaz, 7 gol hiç atılmaz! Bayern! Kime diyorum?!

2 yorum:

  1. selamlar blogunuzu uzun suredir takip ediyorum cok sade ve guclu bi dizayninz var bize de bekleriz......futbolexperi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ve FutbolExperi'ne de uzun soluklu bir yolculuk dilerim.

    YanıtlaSil