13 Nisan 2010 Salı

Bu Akşam

Fiorentina - Inter maçı 21:45’te Ntvspor’da olacak. İtalya kupası rövanş maçında tabi ben de “karşı konulamaz Jose karizması” karşısında desteğimi esirgemeyeceğim Inter’den. Hafta sonu oynanan ve 2-2 biten maçın ardından, tadı damakta kalacak gibi sanki bu maçın da…

Ha tabii bu maç öncesinde bir gözüm ve kalbim de Manisa’da olacak. Türkiye kupası denen şeyi “gazetelerde” gören bir neslin evladı olduğumdan ve bu mevzuyu da artık kimseye bırakmadan kendi kendime “şaka malzemesi” haline getirdiğimden, gamzem yanağımda izleyeceğim bu maçı, sonuç ne olursa olsun. Hepsinden önce Bilica’sız bir Fenerbahçe nasıl olur sorusuna yanıt arayacağım.

Komşuda Pana bayrağı dikti, alt komşudan da Karabük geldi. Avrupa yakasında durum bu...

Kendime not: Akşam bu iki maçı da dışarda izlesen ne güzel olurdu...


2 yorum:

  1. serie a maçlarını veren hoş bir cafe olsa, en büyük müdavimi ben olurdum. lakin yok gibi.

    izlenebilecek en güzel maç pazar 18:00'de olimpicoda olacak. derby della capitale. kalp çarpıntım şimdiden başladı.

    YanıtlaSil
  2. :) Bunun tek yolu, normal şartlar altında maç yayını yapan bir kafeye gidip "rica etmek" olabilir.

    Örneğin, Taksim Tünel'e doğru Montreal vardır, ben orada bunu yapıyorum. Aklınızda bulunsun İstanbul'daysanız.

    YanıtlaSil