3 Nisan 2010 Cumartesi

Akşama Bakış

Hafta sonları maç iyi güzel de, yoruluyorum ben sanırım bu aralar çok. Hafta içi yoğun geçiyor, yoğun geçince de benim çok sevdiğim işlere ayıracak vaktim azalıyor. İmdat!

Bugün Inter maçını izlemek istedim örneğin, Fenerbahçe’nin meleklerini izlemek istedim. Gerçi itiraf etmeliyim, ikinci maçı yüreğim kaldırmaz diye izlemedim, kaçtım evden. Kızlar finali görmüşler, “hadi bakalım!” diyebildim, minik minik sevinç gösterileriyle. Inter maçınınsa skoruna bile bakmadım, nasıl bir üşenmek, varın siz düşünün!

Akşam Bursa yerini sağlama aldı. Şaka maka geçen yılın Sivas’ından daha güçlü görünüyorlar sanki. Hepsinden önce taraftar desteğini böyle somut görmek mesele, daha önce de demiştim bunu. Hoşuma gidiyor onları izlemek. Üç hafta sonra bence lig sonuna dair daha net sözler söylemeye başlarız. Gerçi benim bir iki sözüm sabit kalacak da, saklıyorum onları filmin sonuna.

Akşam yerini sağlama almak, hatta daha da yukarılara taşımak isteyen birilerinin daha maçı vardı, Barcelona evinde Athletic Bilbao’yu konuk etti. (Bu kalıp cümleyi de kullandım ya, ölsem gam yemem!) Ne olabilir ki skor? Ha? Alternatifsiz galip gelecek bu adamlar diye oturuyorum koltuğa bu arkadaşların maçını izlerken, onu fark ettim. Tribündeki taraftar için bu “mutlak galip” halleri sinir bozucu olur bence bir süre sonra, şov falan iyi de insan arada bir kudurmak ister canım! Ya da bizimkiler öylesine alıştırdı diye böyle diyorum ben, bilemiyorum!

Maçın başında zorlanacakmış hissi veren Barcelona bir açıldı tam açıldı! “Hah bak Messi durgun, kesin yorgun, yoksa birine mi kırgın” diye düşünürken ben, Bojan’a bir haller oldu! Sanki Messi Bojan'a, “yerime bi’ bakar mısın” demiş gibi oynadı, fena alkış aldı benim oturduğum tribünden. Hele o üçüncü gol, inanılmazdı!

Tabii, bu kadar devleşmeye yüz tutan Bojan’ı gören Messi durur mu, “geldim geldim ben hacı, eyvallah” der gibi kapanış golünü attı. Athletic Bilbao da zaten garibim, Camp Nou'daki oynanan son 16 maçta yalnız bir galibiyet alabilmiş, sonuca “nispeten” razı atıyor “şeref golünü” bitiyor maç.

Geceye ben basketbolla devam edeceğim sanırım. Sabaha karşı yazısı gelir tetikte kalalım.

Birkaç Haber...

Ceza Sahasının Dışı sanki biraz biraz serpiliyor bu aralar.

Blog Ödülleri 2010’da finale kalan güzide blogumuz yakında “bizden desteğinizi esirgemeyin n’olur” mottosuyla oy bekleyecek, aklınızda bulunsun!

Öte yandan Sporx.com’un değerli yazarlarından Tolga Özek, köşesinde yine güzide blogumuzdan bahsetti, gülümsetti, mutlu etti! Tolga Özek’in yazısını okumak isterseniz de; http://www.sporx.com/yazarlar/tolga_ozek/8094/?ref=AYTO

Herkese çok teşekkürler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder