16 Mart 2010 Salı

Tenistensoğuturgiller

Şu WTA Indian Wells'i pek sevmiyorum ben. Sanki dişiler evde toplanmış gün yapıyormuş gibi bir havası var. Ama tenis seven bünye göz gezdirmeden de edemiyor.

Pazar gecesi Sharapova - Zheng Jie karşılaşması vardı. Ben yine uykusuz…

Sharapova kortta görmeye dayanamadığım birkaç tenisçiden biri. Ne o çığlıklarını ne de geri düştüğünde yüzünün aldığı “ağlak” ifadeyi seviyorum. Köpek gibi hırslı diye bir tabir var ya, işte bu arkadaş için geçerli o da. Ama kanımca yanlış alana zerk ediyor enerjisini. Kral Tv ayarında, çokça yakın planlı kliplerde “esas kız” olsa daha mutlu bir hayatı olabilirdi gibi geliyor bana.

Neyse maça gelelim biraz. Gelelim de çok kalmayalım.
Biliyorum benim de dualarımın etkisiyle Zheng maçı tuttu kopardı. “Hadi güzelim, yürü de endamını görelim” der gibi uzattı elini de rakibine. Ağlak ifadesini takınıp uzaklaştı, çantası sırtında “zoraki” el sallamalarla… Uykuya daldım mutlu mesut.

Bugün bir yenisini daha ekledim “tahammül edemediğim kadın tenisçiler kervanı”na; Jelena Jankovic.
Bu kadar mı yaptığı işten zevk almaz görünür bir insan, bu kadar mı demoralize olmanın eşiğinde durur da habire düşer maç esnasında! İtalyan rakibi Errani, “Maça nasıl tutunulur 101” dersini verirken, o antrenörünün karşısında bile mızmızlanmaktan başka bir şey yapmadı! Şans bu ya işte, sevimsizin yanında durur genelde. Öyle oldu. Jankovic üç setin sonunda kazandı maçı. “Teallaam” diye kapadım ben de televizyonu.


Sözün sonunu dün akşamki maçta “şerefsizim korner hoca” bakışıyla “benden günah gitti” jesti arasında bir yolculuğa çıkan Rüştü’ye getireceğim. Ne güzel komşumuzdun sen!

Sorun sende değil ama adam; sorun “verdiğim karardan dönmem, tükürdüğümü yalamam huleyyn” diyen hakemde. Sonra gözüne gözlük, farklı uzuvlarına farklı nesneler uygun görünce laf ediyorlar…

Kendime not: NBA Tv’deki her maçı canlı sanıp izliyorsun, ondan sonra öğreniyorsun ki 3 yıl öncesinin maçıymış o… Yapma bunu artık.

2 yorum:

  1. sevgili asli eker.

    illa bizde yazar olmak futbolu dişi gözüyle farklı bloglarda da resmetmek hatta yeni açtığınız blog yerine ortağımız olmak isterseniz bizde hayır demeyiz.

    si yu leytır..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Blogunuzu yeni takip etmeye başladım. Zaman neler gösterir bakalım.

    "Si yu leytır, yes."

    YanıtlaSil