19 Mart 2010 Cuma

Son 8!

Her kafadan bir ses çıkardık, en çok Barcelona’nın rakibini konuştuk aramızda, nihayet çekildi kuralar, sonucu gördük.

Fransızlardan biri yolculuğa çıkacak, orası kesinleşti ben de bayram ettim açıkçası. Bu kadar keyif vermeyen bir lig, futbol olamaz! Gent izlerim, Viking izlerim daha mutlu olurum, o kadar diyeyim! Lyon – Bordeaux maçının sonucu ne olur bilinmez ama yersiz bir Bordeaux destekçisi var içimde, söylemeden edemeyeceğim. Bu eşleşmelerin de en kutlu hadisesi Fransızlardan birinin gidişi diye, başta bunu yazdım, hadi diğerlerine bakalım.

Ceza Sahasının Dışı’nda en çok konuşulan takım Barcelona oldu, olmaya da devam eder gibi görünüyor. “Futbol turizmi” yaptıracak birkaç takımdan biri ne de olsa. Arsenal düştü paylarına. Yaklaşık iki yıldır bu adamları durduracak bir şey olmadığını söylediğimden, Arsenal’i de devirirler hissiyatındayım. Dahi, bunu diliyorum yürekten. Finalde görmek istiyorum zira kendilerini, yine yeniden.

Manu - Bayern Münih ve Inter – CSKA Moskova eşleşmeleri için çok sözüm yok. Bayern ve Inter’i destekleyeceğim köşeden. Inter’i dünya gözüyle izlemiş bir seyirci olarak, saçma bir sempati besliyorum kendilerine. Bayern Münih desteğimin de yegane sebebi Manu… Bilmiyorum ne kadar açık oldu!

Önümüzdeki maçlara bakalım artık!


Öte yandan UEFA Avrupa Ligi kuraları da çekildi.

İşte eşleşmeler;

2 yorum:

  1. Wenger'e "kim çıksın" diye sorsalar son sıraya yazardı Barcelona'yı. Barca, "Kuradan babam çıksa yerim" diyen bir takım. Messi'ye zeval gelmezse yarı final garanti.. Henry ile Topçuların buluşmasına "Futbolun cilveleri" der geçerim.

    Fransızlar konusunda aynı şeyleri düşünüyoruz, geçtim o yüzden.

    Manchester, futbola renk veren bir takım. B. Münih hariç Almanlara kanım ısınmadı bir türlü. Bu eşleşmeden kim çıkarsa kabulümdür o yüzden.

    Öbür tarafta Adanalı var. Madrid'deki finalin adı Barcelona-Inter olur sanki.

    Geçen seneki finalde Messi mi Ronaldo mu tartışmalarına son vermiştik, bu yıl "Pep mi Adanalı mı" tartışmaları yeni bir şekle bürünür, hoş olur.

    Altay Esiroğlu

    YanıtlaSil
  2. Benim de kalbimden geçen o final Altay. Hatta buna dair bir yazı yazacağım sanırım ilerleyen günlerde.

    YanıtlaSil