1 Nisan 2010 Perşembe

Puh Bana!

Inter - CSKA maçının sadece ikinci devresini izleyebildim, golü gördüm mutluyum. Çok heveslendiğim bir diğer maç olan Arsenal - Barcelona maçını ise kaçırdım, yarın göz atacağım illa ki. Dünkü "Fransız" kapışması ile Bayern - MANU didişmesi hususunda ise UEFA.com yetişti imdadıma. Sonuç: verimsiz bir CL haftası...

Inter, CSKA karşısında Milito'nun şahane golüyle kazanmayı bildi. Jose'm ukala bakışlarını, oturuşunu, kalkışını esirgemedi bizden, sağ olsun. Kim ne derse desin karizmatik adam şimdi. Aklımda ilerleyen zamanlarda "çocukluğuna inmek" var onun. Bekleyelim görelim neler çıkacak...

Bayern ve MANU'yu perişan etmiş şaka maka. Ne defans kalmış ne bir şey. Evime gelse içeri almayacağım Rooney'nin de sevinci kursağında kalmış, benim içimin yağları erimiş. Ayrıca "ne güzel topçumuzdun sen Ribery abi", o nasıl frikik! Şanslı adamsın tamam da, "fiyuuu" diye bir ıslık çıkardın benden, istemdışı.

Dedim işte verimsiz geçti bu CL haftası benim için, hem DeSımart'tan "ötürü" hem de benim iş güç yoğunluğumdan.

Önümüzdeki maçlara, yarınki "UEFA Avrupa Ligi" şeysilerine bakalım bakalım.

Kendime not: Olduk olmadık yerlerde açıp maç özetleri izlersen gelebilecek tepkilere de hazırlıklı olmalısın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder