15 Mart 2010 Pazartesi

Para Vos Valen

Gerard Piqué; “Messi neden 'en iyi' olduğunu gösterdi” demiş bugün. Bunu söylemesine sebep olan şey dün akşam Camp Nou’daki Valencia maçı elbette. Messi'nin attığı 3 golü de unutmadan söyleyeyim.

İlk yazısı buraların, dikkatli konuşmak lazım. Daha sonraya sakladığım çok şey var elbette. Ama önce bir açılış yapalım.

Maçı Ankara’dan gelen arkadaşlarımla izledim. Onları biraz da zorlayarak Montreal’e götürdüm. İçkilerimizi aldık, bir yandan gözümüz Galatasaray maçının skorunda, maçı beklemeye başladık. Arkadaşlarımdan biri azılı bir Valencia taraftarı. Ben kendimden şu saatte bahsetmeyi doğru bulmuyorum. Olur da buraları takip eden olursa yakında renk vermeye başlarım illa ki onlara.

Takımlar sahaya çıkınca biz de bir rahat oturma eğilimi gösterdik, oturduğum yerde bi duvara dayandım ben, Kemal ayaklarını yanındaki sandalyeye uzattı falan. Ev konforunda maç izlenecek sokakta. En güzeli böylesi.

İlk dakikalarda minik “ouu”larla geçilştirdik pozisyonları, sonra yan masadaki “belli ki İngiliz” abilerle göz göze gelip “o da kaçar mı?!” bakışları attık birbirimize, sitemli.

Sahada olanlara gelmeden tribüne çıkacağım bir, yanına Guardiola’nın.

Ona laflar hazırladım!

Senin takım elbisenin içine giydiğin amca hırkalarından sıkıntı geliyor bana.

Giyme onları, olmuyor.

Messi’den 4. “hat-trick”

Dün akşam 26 dakikada skor belirlendi, adamın biri Valencia’nın “acaba olur mu?”larını 3 golle söndürdü.

Birkaç haftadır bir düşüş görmüyor değilim Barcelona’da, evimde oturduğum koltukta manzara bu en azından, dahasını bilmem! Dün akşam da biraz sıkıntılı başladı. Messi’yi ne olursa olsun hesaba katmak gerektiğini hatırlattı ama o 90 dakika.

Messi’nin, Barcelona formasıyla attığı 76. Golüydü dün akşam gelen üçüncü gol. Yine aynı formayla 4. Hat-trick’ini de izletti futbolseverlere sağolsun.

Kendime not: “La Liga’da oynanan şey futbolsa bize izlettikleri ne?” diye sormaktan vazgeç.

4 yorum:

  1. hayırlı olsun sportif bacım! guardiola'nın yeleklerinden başlayacağını tahmin etmiştim aslında :)

    YanıtlaSil
  2. Çok doluyum Noşu'm çok. İyi ki iki haftadır "yukarıdan" izliyor bizi de, yelek hırka görmüyoruz. Yine bekleriz :)

    YanıtlaSil
  3. Pep'e laf söyleyen taş olur.

    La Liga izleyen kızlar bayansa bizdekiler ne? Asıl soru bu.

    Altay Esiroğlu

    YanıtlaSil
  4. Pep her şeyiyle baş tacıdır, tek istediğim yeleksiz çıksın karşıma, hırkasız çıksın. Hele renk seçimi konusuna girmiyorum hiç. Gri takım elbisesi ve "lacivert" hırkasıyla korkunç olabiliyor bazen.

    La Liga izleyen bizimkiler ne? Evet.
    Bu sorunun yanıtını senden duymak isterim en kısa sürede.

    Ne de olsa mensubuz gruba!

    YanıtlaSil