24 Mart 2010 Çarşamba

Only?

Şubat’ta açılan UEFA sergisi “Only a game?”i kaçıncı kez gezdim bilmiyorum. İstanbul’u ziyaret eden her arkadaşımı bir kere tuttum götürdüm, o cepte! Ama nedense, orada kendimi iyi hissediyorum.

Sergileme teknikleri konusunda takıntılı bir insanım. Biraz da eğitimimden dolayı çok meraklıyım eser sergilemelerine, ışık nasıl, konumlandırma nasıl, yansıtma yapan camlar mı kullanılmış, efendime söyleyeyim yönlendirme tabelaları ne alemde, bol keseden önemsiyorum bunu. Bu serginin eksikleri yok değil, illa ki var. Ama atmosfer çok başarılı.

Futbola dair güzel şeyler görmek isteyen baksın bir 30 Nisan'a kadar Taksim Cumhuriyet Sanat Galerisi'ne.


Top dediğin de böyle olmaz hani. İnsan oynayacak bununla!
İşin daha acı yanı, insan oynadı!


İstanbul'daki Liverpool - Milan finalinden geriye kalanlar.
Sadece bu kadar değiller elbette...

Eski çubuklu bir başka oluyor, şüphesiz.

Ona söyleyecek söz pek yok, "ne giyse yakışıyor" sözü bu formayla anlam kazanıyor.

Şampiyonlar Ligi kupası.
Gerçi artık sergide değil, iyi bakın bu fotoğrafa.


2 yorum:

  1. oha ya!!ağlamak istiyorum..benim olacak bu post...salı günü gittim..fotoları tel'den bilg atıncaya kadar sen yazmışsın..ühühüh

    YanıtlaSil
  2. Tüh ya! Deme öyle, benim içim yandı! :p

    Ben kendime geç kaldım yazmak için diye kızarken, beteri varmış beterin! :p

    Senin imzanı da atarım altına, telaşa mahal yok ;)

    YanıtlaSil