26 Mart 2010 Cuma

"Booca Sen Bizim Her Şeyimisssin!"

Böyle hisler az yükselir bende, memleket dahilinde yegane takım bunu becerebildi şu yaşıma kadar, o da mezara gelecek benimle. Bir iki tanesi daha yaklaştı kanımı böyle kaynatmaya, tabii ki gezegenin genelinde ikamet eden takımların bir ikisinden bahsediyorum; onlardan biri de Boca!

Şu ertelenen maç gergin geçecek zannediyordum ben. Bizdeki "derbi" alışkanlığı, algısı. Lanet olsun bunu böyle hafızamıza kazıyanlara. İlla ki birileri sedyelik olacak, illa ki 8 kart çıkacak, mutlaka o orta hakem tartaklanacak, yan hakem koltuk yiyecek! Olmadı mı, yer yer bunlar da oldu River Plate - Boca Juniors maçında. Ama ben sahadaki futboldan çok tribünlerle ilgilendim ne yalan söyleyeyim.

Gecenin bir yarısı televizyonumun sesini deliler gibi açtıran, derbinin ruhunu iliklerinde hissedip yüzündeki gülücüğe sıkıştıran taraftara koca bir alkış!

Kendime not: Futbol maçı izlerken, kalkıp da dans edilmez tezahüratla, akıllı olalım biraz.

1 yorum:

  1. Bu maç eğer Cumartesi akşamı oynanabilseydi, o yağmurla, ıslak zeminle sert müdahaleler olacak, tansiyon da yükselecekti. Zaten oynana ilk 10 dakikada da istemsiz de olsa bir iki ters faul olmuştu.. o akşam itibariyle gergin geçmeye adaydı, iyi ki ertelenmiş diyorum ben de; çok eğlenceli ve göze hitap eden bir maç oldu... taraftarla beraber boca juniors a da bir alkış...

    YanıtlaSil